۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80598442
T T
۰ نفر

يوم الله دوازدهم فروردين، روز تجلي حكومت عدل الهي است

۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸
کد خبر: 80598442
يوم الله دوازدهم فروردين، روز تجلي حكومت عدل الهي است

رشت - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان در بيانيه اي به مناسبت فرارسيدن روز جمهوري اسلامي آورده است: يوم الله دوازدهم فروردين ماه، روز تجلي حكومت عدل الهي است.

در این بیانیه كه نسخه ای از آن روز دوشنبه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت، آمده است: یوم الله دوازدهم فروردین، روز وحدت ملی ایرانیان و روز تجلی حكومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

در ادامه این بیانیه اضافه شده: دوازدهم فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی، از رخدادهای عظیم و استثنائی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی از شكل گیری نوع حكومت پس از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح شده: این روز فرخنده، روز جریان یافتن خون تازه در شریان های هستی ایران، بخشیدن جانی دوباره به پیكر اسلام و دمیدن روح امید در كالبد زمانه و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است؛ یوم الله دوازدهم فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارك درخشان و تابناك مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است كه می توان آن را بی نظیر در تاریخ معاصر دانست.

در ادامه این بیانیه افزوده شده: به درستی كه ملت آگاه، آزاده و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین سال 1358 با رأی قاطع «آری» به نظام جمهوری اسلامی ایران، مهر تأییدی زدند و آن را در تاریخ به ثبت و ضبط رساندند.

در این بیانیه خاطرنشان شده: در این روز عظیم، مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در جهت تحكیم اركان انقلاب ، وحدت ملی و یكپارچگی خود را بمنظور تشكیل حكومتی اسلامی به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه، طومار استبداد و ظلم دو هزار و 500 ساله رژیم ستمشاهی را برچیدند و دوران سیاه استعمار و استبداد را به زباله دان تاریخ سپردند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه اظهار كرده: این، همان تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی است و بیانگر این واقعیت كه مردم مبارز ایران، ملتی عدالتخواه و آزادی طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به بیگانگان نمی دهند؛ بدون تردید حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی برای تداوم حماسه های پرشور سی و چهار سال گذشته ، خصوصا انتخابات خردادماه سال جاری سبب ایجاد حماسه ای سیاسی و مأیوس كننده دشمنان كینه توز جمهوری اسلامی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت دوازدهم فروردین ، روز جمهوری اسلامی تأكید كرده؛ تداوم عهد دیرین ملت با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در سال 'حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی' چراغ راهی فروزان برای رسیدن ملت بزرگ ایران به سوی پیشرفت و تعالی است.ك/1

7296/695