۲۴ فروردین ۱۳۹۲، ۰:۰۵
کد خبر: 80611750
T T
۰ نفر
سرمربي فوتبال پرسپوليس: ديدارهاي هفته هاي پاياني ليگ حساس است

اصفهان - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هفته هاي پاياني ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي ايران حساس شده است.

به گزارش ایرنا، ˈیحیی گل محمدیˈ جمعه شب پس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در كنفرانس خبری تصریح كرد: تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم هرمزگان هم امتیاز هستند و خطر سقوط به لیگ دسته یك باشگاه های ایران را احساس می كنند.

وی اظهار كرد:تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراكتورسازی تبریز نیز برای كسب عنوان قهرمانی، رقابت نزدیكی را دنبال می كنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در دیدار با ذوب آهن با تمام قوا و با نفرات اصلی خود ظاهر شدیم تا از بروز شائبه كمك به تیم ذوب آهن جلوگیری كنیم و بازی شرافتمندانه ای انجام دادیم و در دیدار با تراكتورسازی تبریز نیز این گونه خواهیم بود.

وی، خبر منتشر شده منتسب به ˈمحمد رویانیانˈ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر اعزام تیم دوم جام حذفی باشگاه های ایران در صورت قهرمانی سپاهان اصفهان در جام حذفی و لیگ برتر باشگاه های ایران را رد كرد و گفت: چنین خبری به نقل از رویانیان را نشنیده ام.

گل محمدی در باره اعتراض باشگاه پرسپولیس تهران به زمان برگزاری دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های ایران در روز 14 اردیبهشت ماه توضیح داد: ما به زمان برگزاری این دیدار اعتراض نداریم بلكه اعتراض ما به زمان دیدار با تیم ملوان بندرانزلی است كه براساس برنامه اعلام شده باید چهار روز قبل از فینال جام حذفی برگزار شود.

وی در باره مذاكره باشگاه پرسپولیس تهران با ˈزلاتكو كرانچارˈ سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای هدایت تیم فوتبال سرخپوشان پایتخت اظهار بی اطلاعی كرد و در عین حال گفت: حق طبیعی باشگاه پرسپولیس است كه برای فصل آینده با مربی مورد علاقه خود مذاكره كند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین وجود اختلاف بین ˈعلی كریمیˈ و كادر فنی این تیم را رد كرد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد اما عده ای قصد دارند كوچكترین اتفاق در تیم پرسپولیس را بزرگ جلوه دهند.

وی در باره دیدار تیمش با تیم ذوب آهن اصفهان هم گفت: در نیمه نخست مسابقه، پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود اما در نیمه دوم، ذوب آهن اصفهان تیم برتر میدان بود و توانست با استفاده از موقعیت، گل مساوی را به ثمر برساند.

گل محمدی تصریح كرد: تیم ذوب آهن اصفهان برای جبران شكست مقابل پرسپولیس تهران در جام حذفی و بقا در لیگ برتر فوتبال از انگیزه بالایی برخوردار بود و توانست در نیمه دوم، گل خورده را جبران كند.

وی، جایگاه پنجم یا ششم را شایسته تیم پرسپولیس تهران ندانست و افزود: تلاش می كنیم با پیروزی در دیدارهای آینده، جایگاه كنونی تیم در لیگ برتر را ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از رسانه های گروهی به دلیل غیبت در كنفرانس قبل از بازی كه قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود، عذرخواهی كرد و دلیل غیبت خود در این كنفرانس خبری را تاخیر زمان پرواز هواپیمای حامل بازیكنان تیم پرسپولیس بیان كرد.

دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه مساوی یك بر یك پایان یافت.

پ/7132/1042