۳۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷
کد خبر: 80622415
T T
۰ نفر
ساختمان انجمن سينماي جوانان گناباد به بهره برداري رسيد

گناباد - ساختمان انجمن سينماي جوانان گناباد روز شنبه طي مراسمي با حضور مدير عامل انجمن سينماي جوانان ايران به بهره برداري رسيد.

مسوول انجمن سینمای جوانان گناباد در این مراسم گفت: این انجمن در سال 1365فعالیت خود را آغاز كرده و طی 26 سال فعالیت، فرهنگ بومی ایرانی و اسلامی را دستمایه هنر و ساخت فیلم و عكس قرار داده است.

'محمد برادران' افزود: ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد در زمینی به مساحت 651 متر مربع و با زیربنای 201 متر مربع با هزینه افزون بر 800 میلیون ریال ساخته شده است.

مدیر كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم با قدردانی از نگاه متوازن مدیریت انجمن سینمای جوانان ایران گفت: شاخص این نگاه متوازن در استان خراسان رضوی، حمایتی است كه از احداث ساختمان انجمن سینمای جوانان گناباد شده است.

'سعید سرابی'، از سینمای شهر گناباد به عنوان یكی از بهترین سینماهای خراسان رضوی نام برد و افزود: این سینما بعد از سینماهای شهر مشهد از بهترین سینماهای خراسان رضوی است كه امسال به سیستم دیجیتال نیز مجهز شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیكی بیش از 90 درصدی ساخت مجتمع فرهنگی - هنری شهرستان گناباد اظهار داشت: این مجتمع در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار گناباد نیز در این آئین گفت: وجود اساتید و ظرفیتهای فرهنگی گناباد باعث شده است این شهرستان در بین 49 منطقه آموزش و پرورش استان طی پنج سال متوالی رتبه نخست كنكور سراسری را كسب كند و در كل كشور، رتبه نخست امید به زندگی را از آن خود نماید.

'محمد صفایی' افزود: درخواست ما این است كه حمایت از نقاط حاشیه ای همچنان ادامه یابد تا توزیع عادلانه امكانات كه از اهداف اصلی انقلاب است محقق شود./2

1922 /664