۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 80622869
T T
۰ نفر
سپاه پاسداران نقشي اصلي را  در پاسداري از نظام داشته است

يزد- امام جمعه ابركوه گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سهمي بسزا و نقشي اصلي را تاكنون در پاسداري از نظام مقدس جمهوري اسلامي و دستاوردهاي با بركت آن داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی روز یكشنبه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت : هنر پاسداران جان بركف انقلاب این بود كه در فراز و نشیبها سختی و محرومیت ها هیچگاه از خط اصیل انقلاب و نظام ولایت زاویه نگرفته و همواره بازوئی پرتوان برای نظام و در خط ولایت بوده اند.

وی گفت : سپاه جایگاه مستحكم در اصل صد و پنجاهم قانون اساسی دارد و تاكنون برای نظام اسلامی قطبی محوری بحساب آمده و می آید و در عرصه های غیر نظامی هم در فعالیتهای سازندگی كشور سرآمد می باشد.

حسینی ادامه داد: پروژه سپاه هراسی كه در امتداد ایران هراسی و اسلام هراسی دشمن است حكایت از نقش موفق سپاه در تحقق بخشی به آرمانهای انقلاب در داخل و خارج دارد و جایگاه سپاه را در منظر دشمن نشان می دهد.

امام جمعه ابركوه تصریح كرد : سپاه پاسداران علاوه بر حفظ وحراست از انقلاب اسلامی با تمام توطئه های دشمنان مقابله كرده و آنها را یكی پس از دیگری خنثی كرده است .ك3

7539/1968