۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 80626528
T T
۰ نفر

شكست آمريكا در صحراي طبس امداد غيبي و الهي بود

۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۴۲
کد خبر: 80626528
شكست آمريكا در صحراي طبس امداد غيبي و الهي بود

يزد- رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد گفت:شكست آمريكا در صحراي طبس؛ امداد غيبي و الهي بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی استان یزد حجت الاسلام محمد فخرالدینی گفت: انقلاب اسلامی ایران كه برخاسته از اسلام ناب محمدی و ادامه دهنده نهضت عاشورا است با امدادهای غیبی به ثمر رسید زیرا كه هر حركت الهی، امدادهای غیبی و الهی به همراه دارد.

وی ادامه داد: شكست حضور نظامی آمریكا در صحرای طبس و مامور شدن شن های صحرای طبس كه منتهی به آتش گرفتن هلكوپتر و هواپیماهای آمریكا و پذیرفتن شكست آنها در عملیات دلتا شد نمونه ای ازامدادهای غیبی و الهی است.

فخرالدینی اظهار داشت: استان یزد به توجه به شهادت شهید منتظر قائم هر ساله برنامه هایی را در صحرای طبس (محل وقوع حادثه) و همچنین پایگاه انقلاب(مسجد روضه محمدیه) تدارك می بیند.

فخرالدینی در پاسخ به اینكه محوریت برگزاری مراسم با تفكیك طبس از یزد برعهده كدام استان است گفت: زمانی كه طبس جزو استان یزد بود تمامی برنامه ها با جلسات پیشنهادی شورا پیگیری می شد اما در سال جاری با توجه به تفكیك طبس از یزد محوریت برگزاری مراسم صحرای طبس برعهده سپاه،فرمانداری و بنیاد شهید طبس است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: حدود 500 نفر صبح پنج شنبه مورخ پنجم اردیبهشت سال جاری با همكاری سپاه و فرمانداران به منظور حضور در مراسم اعزام می شوند و در مركز استان نیز با هماهنگی های به عمل آمده ساعت هشت صبح در همان تاریخ مراسمی در مسجد روضه محمدیه با حضور خانواده های معزز شاهد، روحانیون و نیروهای دولتی به ویژه خانواده محترم شهید منتظر قائم برگزار خواهد شد.

فخرالدینی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شركت در این مراسم، خاطر نشان كرد: حجت الاسلام هاشمی نژاد سخنران پیشنهادی این مراسم است.ك/1

7546/1968