۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷
کد خبر: 80627513
T T
۰ نفر

فعاليت هاي فرهنگي بايد در بين ورزشكاران افزايش يابد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۹:۴۷
کد خبر: 80627513
فعاليت هاي فرهنگي بايد در بين ورزشكاران افزايش يابد

يزد - رئيس سازمان بسيج ورزشكاران يزد خواستار افزايش فعاليت هاي فرهنگي و ارزشي در بين ورزشكاران و هيات هاي ورزشي استان شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرهنگ 'علی محمد عطاری' روز سه شنبه در همایش مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی استان به اهمیت فعالیت های فرهنگی و نقش آن در تحقق ارزش های دینی و معنوی در جامعه ورزش پرداخت .

وی با اشاره به اینكه رسالت اصلی سازمان بسیج ورزشكاران ، پیگیری برنامه ها و طرح های فرهنگی و كمك به هیات ها در تحقق آنها است، خاطرنشان كرد: فعالیت های فرهنگی در كنار برنامه های فنی و ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج ورزشكاران استان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال های گذشته اظهار امیدواری كرد تا اینگونه فعالیت ها در سالجاری با همكاری هیات ها و بخصوص مسئولان روابط عمومی ها افزایش یابد .

عطاری با اشاره به اینكه كاهش ناهنجاری ها و انواع معضلات و آسیب های اجتماعی باید به عنوان یك هدف در هیات های ورزشی جدی گرفته شود بر آمادگی این سازمان در اجرایی شدن آن تاكید كرد .

وی همچنین در ادامه این همایش به تبیین فعالیت ها و ماموریت سازمان بسیج ورزشكاران استان پرداخت كه به عنوان بازویی قوی در كنار جامعه بزرگ ورزش و هیات ها به ایفای نقش می پردازد .

رئیس سازمان بسیج ورزشكاران یزد همچنین به نظرات و سئوالات حاضران در حوزه سازمان بسیج ورزشكاران ، انتظارات و برنامه های امسال این تشكل در حوزه ورزش پاسخ داد و خواستار تعامل بیبشتر شد .

همچنین رئیس روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان یزد در سخنانی به آخرین وضعیت هیات های ورزشی و برنامه های امسال این واحد در ورزش استان اشاره كرد .

'رضا نارگانی' با اشاره به فعالیت های روابط عمومی اداره كل و همكاری آن با سازمان بسیج ورزشكاران یزد خواستار همكاری روابط عمومی ها با بسیج شد .ك2

7536/1968