۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۴۸
کد خبر: 80642482
T T
۰ نفر
هفت زيرگذر عابر پياده در طرح ملي حرم تا جمكران احداث مي شود

قم- مديرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از عمليات اجرا و احداث زيرگذرهاي عابر پياده در طرح ملي حرم تا جمكران خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'محمد تقی نادعلی' افزود: به منظور تردد عابرین پیاده از عرض بلوار پیامبر اعظم (ص)، سـازمان توسعه و عمران نسبت به طراحی و اجرای هفت عدد پیاده رو به صورت زیرگذر اقدام كرده است.

وی خاطر نشان كرد: به منظور تردد عابرین پیاده از عرض بلوار پیامبر اعظم (ص) و در راستای مخدوش نشدن دید بصری این مسـیر معنـوی، سـازمان توسعه و عمران اقدام به طراحی و اجرای هفت پیاده رو به صورت زیرگذر نموده است.

وی اضافه كرد: علاوه بر بهـره برداری یكی از زیرگـذرها در نیمه شعـبان سـال 91 مابقی این طـرح ها توسط شش پیمانكار در دستور كار قرار دارد.

نادعلی تصریح كرد: سازه این زیرگذر ها بصورت از بالا به پایین و با مصالح بتنی در دست اجرا است كه در عرض كمتر از دو هفته حفاری بیش از 500 شمع صورت پذیرفت و عملیات سبد بافی و سبد گذاری این تعداد شمع نیز در روزهای پایانی سال گذشته به همرا بتن ریزی آنها اجرا شد .

وی بیان داشت: همچنین حفاری تابلیه زیرگذرها در ایام تعطیلات نوروزی امسال به انجام رسید و امید است تا پایان سه ماهه اول سال 92 تمامی سازه های زیرگذرها تكمیل خواهد شد. ك/3

7402/1535