به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، این اثر در هشت فصل به بررسی لغات و واژگان تخصصی خبر نویسی و رسانه می پردازد و رسانه ؛ سیاست ؛ تجارت و اقتصاد؛ استغال و كاریبای و خدمات اجتماعی ؛ مباحث دادگاهی ، دیپلماسی و جنگ ؛ سرگرمی ،هنر و ورزش از عناوین فصل های این كتاب به شمار می رود.
نویسنده كتاب در هر فصل لغات كلیدی با بسامد بالا و مورد استفاده در رسانه را به صورت فهرست وار مطرح می كند و در ادامه با طرح لغات پیش گفته در یك متن معانی واژگان را برای خواننده توضیح می دهد .
كتاب Key Terms In The Midia به گونه ای تنظیم شده است كه خواننده بدون نیاز به مراجعه به فرهنگ لغت بتواند fh مفهوم كلی و اصطلاحات واژگان آشنا شود.
این اثر را موسسه فرهنگی ایرسا فام نمایندگی رسمی اولین مجله بین المللی IEITS در ایران منتشر كرده است .
این كتاب در چادر سالن موسسات و سازمان ها ؛ بخش بین الملل نمایشگاه فروش جهانی كتاب D و طرح باران روبروی شبستان ارایه می شود.
این موسسه در این مجله تخصصی زبان آموزان را با آخرین تكنیك های آزمون بین المللی 'ایلتس ' آشنا كرده است.
بیست و ششمین نمایشگاه كتاب تهران تا فردا در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.
فراهنگ(2)**1630
واژگان كليدي رسانه هاي جمعي در نمايشگاه با استقبال روبه روشد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۰۷
کد خبر:
80650987
تهران - كتاب ' كلمات كليدي در زبان رسانه ' به زبان انگليسي در بيست و ششمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران مورد توجه علاقمندان به زبان انگليسي به ويِژه دانشجويان علوم ارتباطات قرار گرفت.