۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۷:۲۶
کد خبر: 80652644
T T
۰ نفر
مدير عامل هلال احمر اصفهان: آموزش عمومي از اهداف اصلي ما است

اصفهان- مدير عامل جمعيت هلال احمر استان اصفهان گفت: آموزش عمومي و مانورهاي افزايش آمادگي از اهداف اصلي برنامه هاي هفته هلال احمر در استان است.

محسن مومنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این هفته معاونت درمان و توانبخشی هلال احمر استان به مراجعان به مركز توانبخشی این معاونت تخفیف ویژه می دهد.

مومنی گفت: همچنین تیم درمان اضطراری BHCU این معاونت به مناطق زلزله زده بوشهر اعزام خواهد شد.

وی اظهار كرد: معاونت جوانان هلال احمر استان نیز طرح ملی دادرس، دانش آموز آماده در روزهای سخت، آموزش مربیان و مدیران مدارس راهنمای شهر اصفهان را اجرا خواهد كرد.

وی افزود: نشستی ویژه دبیران كانون های روستایی هلال احمر استان نیز برگزار می شود.

وی به برنامه های معاونت امداد و نجات هلال احمر استان اشاره كرد و گفت: سازماندهی تیمهای عملیاتی حوزه های مختلف جمعیت استان به صورت منطقه ای و تجهیز و افتتاح دو انبار امدادی در شعب هلال احمر استان از جمله برنامه های هفته هلال احمر است.

وی برگزاری مانور جستجو و نجات پروازی با پاراگلایدر و امداد و نجات در كوهستان در تیران و همچنین تكمیل طرح های عملیاتی شعب جمعیت هلال احمر استان را از دیگر برنامه های این هفته معاونت امداد و نجات بیان كرد.

مومنی افزود: در معاونت داوطلبان نیز شرایط عضویت داوطلبان برای آحاد مردم استان فراهم است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان تشكیل جلسات سرگروههای چهارگانه داوطلبان در خانه های داوطلب استان، گسترش طرح التیام با جذب خیرین جهت كمك به بیماران نیازمند، دعوت از مردم و خیرین استان برای تجهیز بانك امانات و تجهیزات پزشكی جهت امانت رایگان تجهیزات پزشكی به بیماران را از مهمترین برنامه های معاونت داوطلبان استان عنوان كرد.

هفته هلال احمر از 18 لغایت 24 اردیبهشت برگزار می شود.

ت/8114/ 607