۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۷:۵۱
کد خبر: 80652971
T T
۰ نفر

جامعه فرهنگيان بايد حماسي در انتخابات شركت كنند

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۷:۵۱
کد خبر: 80652971
جامعه فرهنگيان بايد حماسي در انتخابات شركت كنند

يزد - فرماندار شهرستان مهريز گفت: جامعه فرهنگيان و دانش آموزان بايد خيلي گسترده و بصورت حماسي در انتخابات 24 خرداد امسال شركت كنند .

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار ایرنا ، ' مهدی كیانی مقدم ' در جمع معلمان نمونه شهرستان مهریز افزود: ما به خود می بالیم كه در حضور اشخاصی قرار داریم كه رسالت آنها تربیت افراد مدیر و مدبراست و این خود نشان از شان و عظمت مقام عالی معلم دارد.

وی جایگاه معلم در اجتماع خیلی رفیع خواند و افزود: شما عهده دار مسئولیتی هستید كه هم می تواند خانواده و هم اجتماع را تحت تاثیر قرار دهد و مسئولیت سنگین تری كه بر دوش شماست تقویت باورهای دینی و ارزشهای اسلامی در دانش آموزان است.

فرماندار مهریز با بیان اینكه بالاترین افتخار معلمین این است كه معلم و اقعی خداوند است و انبیاء و امامان نیز همه معلم بوده اند افزود: حق و حقوق معلمان باید متناسب با شان و منزلت والای او باشد و مسولان باید توجه ویژه نسبت به مشكلات معیشتی و حقوقط فرهنگیان داشته باشند.

كیان مقدم در ادامه با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری ، نقش فرهنگیان شهرستان در تحقق این شعار را مهم و كلیدی عنوان نمود و از جامعه فرهنگی شهرستا خواست با حضور حماسی خود و تشویق دانش آموزان و خانواده ها خالق حماسه سیاسی باشند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت:آموزش و پرورش مهریز مجموعه ای هماهنگ، همدل و همراه است كه با نیت كسب رضایت خداوند و قصد خدمت به مردم و جامعه فرهنگی شهرستان كار می كند.

' حسن حاضری ' افزود: با اتكال به خداوند متعال و همراهی و همكاری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و رئیس شورای آمنوزش و پرورش شهرستان توانسته ایم در سطح كشور و استان به موفقیتها و افتخارات زیادی دست یابیم.

وی بر آمادگی مدیریت در برگزاری انتخابات باشكوه ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستا تاكید نمود و گفت: فرهنگیان شهرستان به همراه دانش آموزان و اولیاء آنان با شركت فعال در انتخابات بار دیگر مشت محكمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی خواهند زد.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده مدیریت در طول هفته بزرگداشت مقام معلم پرداخت و از همكاری و همدلی جامعه فرهنگی شهرستان در اجرای مطلوب برنامه ها قدردانی نمود.

مدیر آموزش و پرورش مهریز افزود: امسال برای نخستین بار در هفته بززرگداشت مقام معلم شاهد حضور پر رنگ و فعال روسا و كارمندان ادارات و نهادهای شهرستان در سطح مدارس شهرستان بودیم كه با حضور در مدارس و كلاسهای درس با اهداء شاخه گل از مقام شامخ معلمین شهرستان تجلیل نمودند كه قابل تشكر و قدردانی است.

وی در پایان از همكاری فرمانداری شهرستان در تحقق برنامه و اهداف آموزش و پرورش شهرستان قدردانی نمود.ك2

7541/1968