۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۵
کد خبر: 80677396
T T
۰ نفر
نمايندگان نامزدها به برنامه «پايش» مي روند

تهران - مناظره نمايندگان نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با موضوع اقتصاد در برنامه «پايش» شبكه يك سيما برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، «مرتضی حیدری» اجرای مناظره های انتخاباتی در برنامه پایش را برعهده دارد و قرار است ترتیب حضور نمایندگان نامزدها با قرعه كشی مشخص شود.

«محسن تربیت دوست» تهیه كننده پایش گفت: مراسم قرعه كشی فردا(پنجشنبه) با حضور نامزدها یا نمایندگان آنها، مدیر شبكه یك و مدیر گروه اقتصاد این شبكه و همچنین خبرنگاران رسانه ها با اجرای مرتضی حیدری در ساختمان سیما برگزار می شود.

وی درباره برنامه مناظره ها نیز افزود: مناظره ها بصورت ضبط شده خواهد بود و كاندیداها دو به دو درباره برنامه های آینده خود صحبت و مناظره می كنند، البته ممكن است محور مناظره ها بیشتر روی مسایل اقتصادی باشد.

به گفته تهیه كننده برنامه پایش، علیرضا حیدری مجری گری مناظره ها را كه هنوز زمان و ساعت پخش آنها قطعی نشده است، برعهده دارد.



** مستقیم تا پای صندوق رأی

«اقبال واحدی» مجری برنامه مستقیم آبادی گفت: از هفته آینده با برنامه مستقیم تا پای صندوق های رای به شبكه یك سیما می آید.

وی گفت: این برنامه سفری به روستاهای دو استان فارس و گیلان دارد و با كشاورزان درباره انتخابات گفت وگو می كند.

این برنامه در 10 قسمت 10 دقیقه ای تهیه شده و از روز شنبه 11خرداد ماه حدود ساعت 18 و 30 دقیقه از شبكه یك پخش می شود.



** اردی بهشت انتخاباتی شد

ندا سپانلو تهیه كننده برنامه «اردی بهشت» گفت كه این برنامه از 11 خرداد ماه به مباحث مرتبط با انتخابات می پردازد و با حضور سه كارشناس مهندسی فرهنگی، آسیب ها و مسایل فرهنگی و اجتماعی كشور را رصد می كند.

وی از پخش برنامه «اردی بهشت» به صورت تولیدی خبر داد و افزود: از روز شنبه به علت ضبط و پخش برنامه های انتخاباتی برنامه «اردی بهشت» تا 19 خرداد ماه به صورت تولیدی به روی آنتن می رود.

برنامه «اردی بهشت» كاری از گروه فرهنگی و اجتماعی شبكه چهار سیما است و شنبه تا پنجشنبه ساعت 12 پخش می شود.



** باز پخش مناظرات انتخاباتی

پخش زنده مناظرات انتخاباتی از 10 خرداد ماه آغاز می شود و كسانی كه موفق به تماشای آن نشدند می توانند باز پخش مناظره ها را از شبكه چهار سیما تماشا كنند.

از 10 خرداد ماه، نخستین مناظره تلوزیونی مشترك بین هشت نامزد یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری راس ساعت 16 از شبكه اول سیما پخش و این مناظره تلویزیونی در همان روز ساعت 21 از شبكه چهار بازپخش می شود.

دومین مناظره تلوزیونی روز چهارشنبه 15 خرداد ماه و آخرین مناظره 17 خرداد ماه انجام می شود.

فراهنگ(1) ** 2025 ** 1071