۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 80677450
T T
۰ نفر
ايجاد زمينه براي حضور پرشور در انتخابات از وظايف مهم رسانه هاست

اروميه - مسئول كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاد انتخابات شهرستان اروميه گفت: ايجاد زمينه براي حضور پرشور در انتخابات از وظايف مهم رسانه هاست.

عسگر گلمرزی روز چهارشنبه در جلسه كمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان ارومیه افزود: باید توجه و دقت ویژه ای در تبیین بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حضور همه جانبه مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات خرداد ماه سال جاری داشته باشیم.

وی اضافه كرد: مهمترین اتفاق سال جاری مسئله انتخابات است و شركت فعال در این رویداد موجب حفظ دستاوردها و آرمانهای امام راحل بوده و با توجه به تحولات اخیر منطقه و دید جهانیان بر این انتخابات لازم است كه با تمام توان در جهت پر رنگ كردن این امر مهم بكوشیم .

وی نقش اعضای كمیته تبلیغات شهرستان ارومیه در تحقق منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بسیار مهم دانست واظهار كرد: جای آن دارد كه با تمام همت وتوان زمینه حضور با شكوه مردم شهید پرور و متعهد را در پای صندوقهای رای فراهم كنیم كه البته نقش ادارات و نهادهای مرتبط با این امر مهم برای حضور با بصیرت و آگاهی مردم و انتخاب كاندیدای اصلح، بسیار برجسته است .

وی از اعضای حاضر خواست تا با تهیه مستنداتی در این زمینه اقدام عملی انجام و موارد اقدامی را به ستاد مستقر در فرمانداری ارایه كنند.

اعضای حاضر نیز گزارشی از اقدامات خود را در خصوص اطلاع رسانی و تبلیغات به اقشار مختلف مردم ارایه كردند.

8136/583