۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۲
کد خبر: 80678237
T T
۰ نفر
برنده خوش شانس همايش پياده روي خانوادگي آبادان تجليل شد

آبادان- برنده خوش شانس همايش پياده روي خانوادگي آبادان روز پنجشنبه در آييني با حضور معاون استاندار و فرماندارويژه آبادان، امام جمعه، شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مسوولان محلي تجليل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این برنده خوش شانس به نام 'حسن سعیدی' 17 ساله موفق شد خودروی پراید جایزه ویژه این همایش را از آن خود كند.

در این همایش رییس هیات ورزش های همگانی آبادان هدف از اجرای این همایش را ایجاد نشاط و شور و شادی و تفهیم نقش ورزش در سلامت عنوان كرد.

مهندس ' محمود رضا شیرازی' ، توجه به اهمیت سلامتی دانش‌آموزان را موجب پیشرفت درسی آنان دانست و افزود: دین مبین اسلام نیز به حفظ و توجه به سلامتی تأكید‌های فراوانی كرده و هركس باید قدر سلامتی خود را بداند و با داشتن برنامه غذایی صحیح و مناسب در حفظ تندرستی خود بكوشد.

وی اظهار داشت: پس از انجام قرعه كشی برندگان همایش پیاده روی خانوادگی آبادان مشخص شدند.

شیرازی افزود: اسامی برندگان در سامانه هیات ورزش های همگانی آبادان به نشانی www.hamegani.info وجود دارد و شركت كنندگان در همایش پیاده روی خانوادگی می توانند با مراجعه به این سایت اسامی 229 برنده قرعه كشی را مشاهده كنند.

وی با اشاره به مراجعه برخی از برندگان این همایش برای دریافت جوایز خود تصریح كرد: شهرداری آبادان از روز شنبه 28 اردیبهشت ماه تا پایان خرداد آماده اهدای جوایز كمك هزینه سفر حج و جوایز نقدی است.

همایش پیاده روی آبادان در بیستم اردیبهشت ماه جاری از مقابل زیارتگاه سید عباس تا بلوار ساحلی امام حسین (ع) برگزار و به طور زنده از شبكه سه سیما به مدت یك ساعت از برنامه صبح و نشاط پخش شد.7103/583