۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴
کد خبر: 80680575
T T
۰ نفر
حزب الله لبنان: درمقابل حملات تروريست ها به ارتش دست بسته نخواهيم ماند

بيروت - قائم مقام شوراي اجرايي حزب الله لبنان تاكيد كرد كه درمقابل توطئه محاصره مقاومت مي كنيم و نسبت به حملات تروريست ها به پايگاه ها و نيروهاي ارتش لبنان سكوت نخواهيم كرد و دست بسته نخواهيم ماند.

به گزارش ایرنا، شیخ 'نبیل قاووق' روز شنبه در مراسمی در منطقه الشهابیه جنوب لبنان با اشاره به اقدامات تروریستی عناصر مسلح مخالف نظام سوریه در مرزهای لبنان و سوریه، گفت: امروز شاهد تلاش هایی برای محاصره مقاومت هستیم و به معنای دیگر دشمنان می خواهند معادله ارتش، ملت و مقاومت را در یك زمان هدف قرار دهند.

وی تاكید كرد كه حزب الله به تروریست های مسلح اجازه نمی دهد به لبنان و مردم و ارتش آن ضربه بزنند و از همه خاك لبنان از جمله هرمل و القصر در مقابل حملات تروریستی جنایتكاران دفاع می كند.

قائم مقام شورای اجرایی حزب الله افزود: حملات تروریستی به سوریه و لبنان كه با هدف تحقق اهداف صهیونیست ها صورت می گیرد، كشورهای عربی نفت خیز را كه سلاح آنها را تامین می كنند، رسوا می سازد.

شیخ قاووق تصریح كرد: جریان المستقبل به ریاست سعد الحریری، باید مواضعی شجاعانه در برابر اقدامات سلفی ها و تروریست ها اتخاذ و از اقدامات تحریك آمیز نمایندگان و رسانه های این جریان علیه ارتش لبنان جلوگیری كند زیرا این اقدامات مشاركت در ریختن خون شهدای ارتش لبنان بشمار می رود.

وی اظهارداشت: امروز عناصر سلفی تندرو مخالف نظام سوریه با آمریكا و رژیم صهیونیستی در یك سنگر قرار گرفته و در مقابل آنها مقاومت سوریه صف آرایی كرده است.

این مقام ارشد حزب الله گفت كه مواضع و سیاست های این جنبش مقاومت در قبال مسائل سوریه از اصل حمایت آن از مقاومت و سرنگون كردن كسانی سرچشمه می گیرد كه هدف آنها محاصره مقاومت و شكست دادن آن است.

شیخ نبیل قاووق تاكید كرد: آیا این امكان وجود دارد كه ما در برابر تهدید مقاومت و خدمت تروریست ها به اسراییل ساكت بمانیم ، تنها شاهد باشیم كه هرمل و حومه جنوبی بیروت مورد اصابت موشك و خمپاره قرار گیرد و به مقدسات و حرم اولیاء الله بی احترامی و به قبور آنها اهانت شود؟

خاورم**2024