۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۸
کد خبر: 80683435
T T
۰ نفر
رسالت بسيج سازندگي كهگيلويه و بويراحمد كاهش هزينه محروميت زدايي است

ياسوج - فرمانده سپاه فتح كهگيلويه و بويراحمد گفت: رسالت سازمان بسيج سازندگي سپاه فتح اين استان كاهش هزينه هاي محروميت زدايي و تلاش براي خدمات رساني مطلوب به مناطق روستايي استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'یونس امیری' روز دوشنبه در نشست ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی كهگیلویه و بویراحمد افزود: یكی از اقدامات مهم امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب تاسیس جهاد سازندگی برای رسیدگی به مشكلات نقاط محروم كشور بود.

وی بیان كرد: پس از ادغام جهاد سازندگی و وزارت كشاورزی نوعی خلاء در این زمینه به وجود آمد كه با تدبیر مقام معظم رهبری و صدور فرمان تاسیس سازمان بسیج سازندگی این كمبود جبران شد.

امیری اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب پس از تاسیس سازمان بسیج سازندگی فرمان تشكیل قرارگاه محرومیت زدایی كوثر به منظور كمك به سازمان بسیج سازندگی را نیز صادر كرد.

وی عنوان كرد: سازمان بسیج سازندگی ادامه دهنده راه و روش جهاد سازندگی برای رفع محرومیت در كشور است.

امیری ابراز داشت: سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد در سال 79 تاسیس و فعالیت رسمی خود را از سال 81 آغاز كرد.

وی افزود: این سازمان تاكنون اقدامات ارزنده ای در زمینه محرومیت زدایی و ارائه خدمات در بخش های بهداشت و درمان، مذهبی، فرهنگی و كشاورزی به اهالی روستاهای كهگیلویه و بویراحمد انجام داده هر چند كه مشكلات و كمبودهایی نیز وجود داشت.

امیری گفت: بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه های سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد از سوی قرارگاه محرومیت زدایی كوثر تامین و پرداخت می شود.

وی بیان كرد: اردوهای جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد اوایل تیرماه 92 آغاز و پیش بینی می شود كه سه هزار نفر از آقایان و بانوان بسیجی استان در این اردوها شركت كنند.

امیری اظهار كرد: همكاری و تعامل دستگاه های مختلف اجرایی كهگیلویه و بویراحمد با سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان رضایت بخش بوده و انتظار می رود كه این روند تداوم یابد.

627/671/7535