۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 80693792
T T
۰ نفر

پاسداران باعث خواري استكبار جهاني شده اند

۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 80693792
پاسداران باعث خواري استكبار جهاني شده اند

بوشهر- نماينده مردم شهرستان هاي بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي گفت: پاسداران به عنوان سكينه دل مومنان و مستضعفان باعث خواري استكبار جهاني هستند.

به گزارش ایرنا، عبدالكریم جمیری روز چهارشنبه به مناسبت روز پاسدار در جمع پاسداران استان بوشهر افزود: پاسداران جان بركف امروز با ایثار باعث اقتدار اسلام شده اند و به همین دلیل دشمن به هربهانه سعی در تضعیف این نیرو دارد.

وی اضافه كرد: امام راحل پایه گذار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اعتقاد دینی بود و سپاه پاسداران را برای حفاظت از این نظام ولایی تاسیس كرد.

جمیری یادآورشد: مردم ایران باید قدردان و پشتیبان این نعمات الهی باشند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز در این همایش گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاكنون كارنامه درخشانی از انجام ماموریت های مختلف خود از جمله حفاظت از شخصیت ها، گارد هواپیمایی، دفاع مقدس، سازندگی و مقابله با تهدیدهای امنیتی و تهاجم نرم دشمن داشته است.

سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: پاسداران با معنویت و رعایت احكام اسلام باعث شدند كه امروز از این نیرو به عنوان حافظ دستاوردهای انقلاب یاد شود.

وی اضافه كرد: امروز هم تنها با معنویت سپاهی است كه می توان در مقابل تهدید دشمن ایستادگی كرد.

جمیری یادآور شد: با وجود این كه دشمن به وسیله چندین هزار شبكه ماهواره ای اقدام به تضعیف و تخریب سپاه پاسداران به عنوان بازوی ولایت كرده است ولی این اقدامات هیچ تاثیری در روحیه پاسداران نداشته و نخواهد داشت. ك/2

629/539