به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شركت مخابرات استان یزد، فضل الله ساجدی افزود: با درخواست استانداری یزد، بررسی و امتیازدهی و ارزیابی عملكرد سال 1391 دستگاههای اجرایی استان یزد در زمینه شاخص مستندسازی و اصلاح فرایندهای مورد عمل، از محور پنجم كه استقرار نظام جامع مدیریت عملكرد و ارتقای بهره وری می باشد، توسط مخابرات استان یزد صورت می گیرد.
وی ادامه داد: برای این منظور شیوه نامه امتیازدهی به شاخص ها از سوی مخابرات تهیه و تدوین شد و به استانداری ارائه شد كه این شیوه نامه با هدف اطلاع رسانی شفاف به دستگاههای اجرایی ارزیابی شونده استان ابلاغ شده است تا نسبت به نحوه ی تعیین دستگاههای اجرایی استان موظفند اطلاعات و گزارش های مورد نیاز را در سامانه مكانیزه مدیریت عملكرد ارائه نمایند.
رییس اداره سیستم ها و تحول سازمانی شركت مخابرات استان یزد در خصوص الگوی این شیوه نامه ی امتیاز دهی خاطرنشان ساخت: مبنا و الگوی استاندارد عملكرد در اقلام اطلاعاتی شاخص مورد ارزیابی، برخی اسناد حقوقی ملی نظیر قانون مدیریت خدمات كشوری، مصوبه ی شورای عالی اداری با موضوع اصلاح سیستم ها و روش های انجام كار، و همچنین اسناد برنامه ای استان می باشد.
وی فرصت دستگاههای اجرایی برای ارائه اطلاعات مربوط در سامانه مكانیزه مدیریت عملكرد را 29 خرداد اعلام كرد و ابراز امیدواری كرد: دستگاههای اجرایی استان یزد با ارائه به موقع اطلاعات عملكردی خود در این شاخص، مخابرات را در ارزیابی دقیق عملكرد آنان در شاخص مستندسازی و اصلاح فرایندهای مورد عمل یاری رسانند و نتایج این اقدام بتواند مدیرت عملكرد و بهره وری را در استان یزد بهبود بخشد.ك/1
1968/7537
يزد- رييس اداره سيستم ها و تحول سازماني شركت مخابرات استان يزد گفت: عملكرد دستگاههاي اجرايي استان در زمينه شاخص مستندسازي و اصلاح فرايندهاي مورد عمل از محور مديريت كيفيت توسط مخابرات استان ارزيابي مي شود.