استاندار: مردم آذربايجان غربي امروز ركورد حضور در انتخابات را مي شكنند

اروميه - استاندار آذربايجان غربي گفت: امروز مردم اين استان ركورد حضور در پاي صندوق هاي راي را مي شكنند و جواب دندان شكني به دشمنان نظام مي دهند.

وحید جلال زاده روز جمعه در جریان بازدید از شعب اخذ ارومیه در شعبه اخذ رای دبیرستان امام خمینی (ره) این شهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مردم این استان با شركت بیش از 70 درصدی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ركورد زدند و امروز در انتخابات 24 خردادماه در لبیك گویی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ركوردی باورنكردنی بر جای می گذارند.

وی اضافه كرد:حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای نشان می دهد 24 خرداد با حضور پرشور مردمی، روز تاریخی و به یاد ماندنی در كتاب انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی اظهار كرد: تا این لحظه هیچ مشكلی در روند برگزاری انتخابات در استان نداشتیم و عوامل اجرایی به خوبی وظایف خود را انجام داده اند.

استاندار آذربایجان غربی از مردم درخواست كرد رای دادن را به آخر وقت نیندازند.

جلال زاده گفت: مردم ایران اسلامی برغم گفته های دشمنان، آگاهانه در پای صندوقهای رای حاضر شده اند.

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار با رای دهندگان در شعب به گفت و گو پرداخت و از نشاط و شور و شوق مردم به ویژه رای اولی ها كه نزدیك به دو ساعت در صف های طولانی برای اخذ رای منتظر بودند، قدردانی كرد.

هفت هزار و 188 صندوق اخذ رای در دو هزار و 396 شعبه در این دوره از انتخابات در آذربایجان غربی كار اخذ رای مردم را بر عهده دارند.

تعداد واجدان شرایط رای دادن در آذربایجان غربی نیز دو میلیون و 95 هزار نفر است كه 78 هزار نفر آن رای اولی هستند.

8137/581