۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 80697625
T T
۰ نفر
حضور در انتخابات تكليف شرعي و اجتماعي است

بروجرد - جمعي از بانوان بروجردي مي گويند : حضور در انتخابات تكليف شرعي و اجتماعي است و اگر كوتاهي كنيم، گناهي نابخشودني مرتكب شده ايم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این قشر از جامعه روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: مشاركت پرشور مردم در انتخابات پشتوانه محكمی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و این موضوع همواره مورد تاكید رهبری قرار گرفته است.

وی افزود: حضور پرشور بانوان در انتخابات،سدی محكم در برابر توطئه های دشمنان نظام است وموجب تشویق دیگر قشرها برای خلق حماسه سیاسی می شود.

مریم كردی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری به آگاهی، هوشیاری و هوشمندی نیاز داریم و همگان در این راستا وظیفه دارند.

وی گفت:دشمنان با برنامه ریزی گسترده به دنبال ایجاد تفرقه دربین مردم هستند اما مردم نشان دادند كه همواره درعرصه های مختلف فعالانه حضور دارند.

وی ادامه داد: نگاهی به وضعیت امروز كشور حاكی از رشد و توسعه همه جانبه كشور درعرصه های مختلف دارد.

مهری رستگاری بانوی دیگر بروجردی گفت: زنان جامعه به تاسی از حضرت زینب(س) در راه تحقق آرمان های نظام تا آخرین نفس ایستاده اند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران كه بر حضور و تساوی حقوق زنان با مردان تاكید دارد به زنان هویت تازه ای بخشید و زنان درعرصه های مختلف نظام حضوری فعال داشته اند و بانوان بروجردی امروز نیز همچون 34سال گذشته محكم در عرصه های دفاع از نظام ایستاده و حماسه می آفرینند.

وی ادامه داد: بانوان همانند دوران دفاع مقدس كه نقش آفرین بودند در عرصه انتخابات نیز مشاركت جدی دارند و حضور آنان در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی موجب حضور سایر اقشار مردم می شود.

یك بانوی دیگر بروجردی گفت:حضور گسترده زنان در انتخابات این پیام را به سایر كشورهای جهان می رساند كه زنان ایران همچنان در همه مسایل همدوش مردان در تقویت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین هستند و كنار نمی روند.

فریده معظمی اظهار داشت: همه وظیفه دارند علاوه بر حضور حداكثری خود در این انتخابات دیگران را نیز به این مشاركت بزرگ دعوت كنند تا یك حماسه سیاسی بزرگ در كشور رقم بخورد.

این بانوی فرهنگی افزود: زنان با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور حداكثری خود را به منصه ظهور می رسانند.

' سمیرا باجلان' دانشجوی بروجردی گفت: بانوان ایران اسلامی نیز براساس تكلیف دینی و ملی با حضور حداكثری در پای صندوق های اخذ رای دشمنان را ناامید و وفاداری همه جانبه خود را به آرمان های امام راحل، شهیدان، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر نظام سلطه را دوباره به دنیا ثابت خواهند كرد.

وی از شعار سال رهبری مبنی بر حماسه سیاسی حماسه اقتصادی به عنوان خط ترسیم شده رهبر نام برد و گفت: حماسه سیاسی مدنظر رهبری با حضور پرشور در انتخابات رقم خواهد خورد.

جانشین ستاد انتخابات بروجرد گفت: در این دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 524نفر داوطلب شده كه از این تعداد 42نفر زن هستند.

542/634/630