۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 80698497
T T
۰ نفر

هيچ قدرتي ياراي مقابله با اراده ملت ايران را ندارد

۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱
کد خبر: 80698497
هيچ قدرتي ياراي مقابله با اراده ملت ايران را ندارد

ياسوج- با آغاز عرصه سرنوشت ساز يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به عنوان ركن مهم مردم سالاري ديني ، دشمنان قسم خورده ملت ايران از مدتها قبل به دنبال كمرنگ كردن حضور مردم و ايجاد ابهام در اراده ملت بودند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بررسی اخبار، گزارش ها و تحلیلهای یك جانبه رسانه های بیگانه با وجود فضای آرام حاكم بر كشور و همدلی توام با شور و شعور وصف ناشدنی مردم در این صحنه حساس ملی باز هم نشان از شیطنت ها و سیاه نمایی از واقعیتهای ایران با هدف ایجاد ناامیدی و حضور نیافتن در این عرصه ملی دارد.

اما در این میان ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی به زیبایی و با لبیك گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب مسیر تعالی ، پویایی و عزت آفرین خود را انتخاب و بارها نشان داده كه هرگز تسلیم تطمیع ها، تهدیدها و توطئه های دشمن نخواهد شد.

مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه استان كهگیلویه و بویراحمد همگام با اقیانوس خروشان ملت ایران حضوری پرشور و سرنوشت ساز در انتخابات 24خرداد داشته اند و بار دیگر صحنه های به یادماندنی با خلق حماسه سیاسی در این خطه از ایران عزیز رقم زده اند.

مردم ولایتمدار این خطه از میهن اسلامی از مرد و زن، پیر و جوان ، شهری و روستایی ، استاد و دانشجو، كارگر و كارمند، فقیر و غنی ، نویسنده ، شاعر و هنرمند و همه و همه با غرور در این جشن ملی حضور یافته اند.

مردم سلحشور و ولایتمدار استان كهگیلویه وبویراحمد كه كارنامه درخشانی در طول برگزاری انتخابات ادوار گذشته دارند و رتبه نخست مشاركت را در همه انتخابات ایران با خود به همراه دارند این بار نیز از همان ساعتهای اولیه آغاز رای گیری در صفوف دشمن شكن عرصه سرنوشت ساز انتخابات 24 خرداد حضور حماسی داشته اند.

یكی از شهروندان شهر یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایرنا می گوید: انتخابات مهمترین و ارزشمند‌ترین هدیه الهی و درعین حال مظهر و نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

'امین جهان بین' افزود: یكی از اركان اصلی و مهم در مساله انتخابات حضور حداكثری و مشاركت بیش از پیش مردم در پای صندوق های رای است.

وی به نقش مهم و تعیین كنننده رسانه ها و اهالی مطبوعات در این امر اشاره كرد و اظهار داشت: همراهی، همدلی و تعامل رسانه‌های جمعی، خبرگزاریها و مطبوعات می تواند زمینه آگاهی و شفاف سازی در امر انتخابات را به نحو مطلوب فراهم كند.

یك استاد دانشگاه نیز در این زمینه گفت: انتخابات مظهر اقتدار و عزت سیاسی كشور، تجلی اراده ملی و بروز و ظهور حق حاكمیت ملت بر سرنوشت خویش است.

'مسعود نوری' افزود: مردم در جمهوری اسلامی بر خلاف اندیشه های غیردینی و سكولار به جای اعمال حاكمیت دموكراسی‌های غربی مبتنی بر جهت‌گیری غیر دینی همواره بر تثبیت حق حاكمیت ملت بر سرنوشت خویش تاكید دارند.

وی بیان كرد: بدون شك هرچه میزان مشاركت و حضور مردم در انتخابات پویاتر، غنی تر و پرشورتر باشد به همان میزان نیز عزت و اقتدار ملی نظام و سطح روابط كشوردر مجامع بین المللی افزایش خواهد یافت.

نوری حضور مردم در پای صندوق‌های رای را مصونیت سازخواند و اظهار كرد: مشاركت حداكثری در پای صندوق‌های رای می تواند دشمن را از هرگونه تعرض ، تجاوز و تهدید باز ‌دارد.

وی تبیین، واكاوی و تحلیل محتوایی سخنان ارزشمند امام (ره) و مقام معظم رهبری درتعیین شاخص‌های انتخاب فرد اصلح را نیز یادآور شد و افزود: گزینش افراد اصلح و شایسته نیز همانند حضور مردم در صحنه امری بسیار ارزشمند و خطیر به نظر می رسد.

رییس ستاد انتخابات در كهگیلویه وبویراحمد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بیش از 472 هزار نفراز جمعیت حدود 700 هزار نفری این استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

غلامعلی رضوانی همچنین از حضور بیش از 20 هزار رای اولی در انتخابات امروز 24 خرداد در استان خبر داد.

وی بیان كرد: بیش از 864 شعبه اخذ رای در مناطق شهری، روستایی و عشایری در كهگیلویه و بویراحمد مستقر شده و مشغول جمع آوری ارای مردم است.

رضوانی تعداد عوامل اجرایی انتخابات در كهگیلویه وبویراحمد را افزون بر 17 هزار نفر عنوان كرد و افزود: تمامی تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه های مختلف برای برگزاری یك انتخابات باشكوه ، قانونمند و سالم در استان در حال اجراست.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار كهگیلویه وبویراحمد گفت: عوامل اجرایی و امنیتی ، امكانات و میزان تعرفه مورد نیاز در تمامی شعب اخذ رای در سراسر استان فراهم شده است.

رضوانی با توجه به شرایط حاكم بر فضای سیاسی كشور و رصد دشمنان مبنی بر القای یاس در دل مردم ، گفت: مهمترین اصل حضور پرشور و امیدواركننده مردم در پای صندوق های رای است.

ساكنان استان دلاور پرور كهگیلویه و بویراحمد امروز همچون سایر هموطنان در جای جای ایران اسلامی با حضور گسترده ، پرشور و اگاهانه در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نشان داده اند هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده پولادین آنان برای تعیین سرنوشت خود و كشور عزیرشان را ندارد و دشمنان همچون 34 سال گذشته همچنان آب در هاون می كوبند و انقلاب اسلامی با شتاب به راه خود ادامه می دهد.

671/7530/566/542
۰ نفر