۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۸
کد خبر: 80706521
T T
۰ نفر
622 خانواده زندانيان آذربايجان شرقي تحت حمايت كميته امداد هستند

تبريز- مديركل كميته امداد امام خميني(ره) آذربايجان شرقي گفت: 622 خانواده زندانيان استان تحت حمايت اين نهاد هستند.

به گزارش روز پنج شنبه روابط عمومی این نهاد، حسین دشتی در همایش بررسی مشكلات خانواده های زندانی افزود:90 خانواده از این تعداد از سه میلیارد و 310 میلیون ریال وام خودكفایی بهره مند شده اند.

وی اظهاركرد: خانوارهایی كه در راستای خود اشتغالی اقدام كنند از تسهیلات این نهاد بهره مند می شوند.

وی با اعلام اینكه 383 دانش آموز و 11دانشجوی تحت حمایت كمیته امداد استان از خانواده های زندانیان هستند، افزود: این نهاد حمایتی كلیه هزینه های تحصیلی آنان را تقبل می كند.

دشتی موازی كاری در ارایه خدمات به زندانیان و خانواده های آنان را یك آفت دانست و بر آمادگی این نهاد برای تعامل و تفاهم با سازمان زندان ها تاكید كرد.

وی گفت: با تعامل بیشتر بین كمیته امداد و سازمان زندان ها خدمت رسانی به زندانیان و خانواده های آنان به شكل مطلوب تری انجام خواهد گرفت.

مدیر كل كمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی اظهاركرد: توسعه مشاركت های مردمی، توانمند سازی و اصلاح سبك زندگی مددجویان از رویكردهای این نهاد در سال جاری است.

همایش بررسی مشكلات خانواده های زندانیان نیازمند با همكاری كمیته امداد امام خمینی(ره) استان و مشاركت اداره كل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی كشور با هدف تقویت بنیان خانواده، تلاش در جهت توانمندسازی اعضای مستعد خانواده و ارایه خدمات هدفمند به خانواده های نیازمند برگزار شد.

587/7232