۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶
کد خبر: 80708386
T T
۰ نفر
سازمان تبليغات حقايق اسلام و پيام قرآن و انقلاب را به گوش دنيا مي رساند

سرپل ذهاب - قصرشيرين - رييس تبليغات اسلامي سرپل ذهاب گفت: وظيفه اين سازمان اطلاع رساني ديني در جهت رساندن پيام قرآن، حقايق اسلام و انقلاب اسلامي به گوش جهانيان است.

حجت الاسلام 'محمد مهدی مرادی' روز شنبه همزمان با سالروز صدور فرمان امام راحل مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به هزینه هایی كه دنیای استكبار برای تبلیغ علیه اسلام دارد، نقش سازمان تبلیغات در ارایه واقعیت ها و برنامه های دینی در مقابله با دشمن موثر است.

وی با تبریك روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به مبلغین و كسانی كه در راستای تبلیغ دین مبین اسلام گام بر می دارند، در اهمیت تبلیغ صحیح اظهار كرد: مهمترین اثر اینگونه تبلیغ، خنثی كردن توطئه و مكر تبلیغاتی دشمن است.

مرادی دلیل نامگذاری این روز را از سوی امام راحل خنثی كردن تبلیغات علیه دین اسلام دانست و تصریح كرد: با توجه به اینكه بزرگترین توطئه ها علیه دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی از طریق همین تبلیغات ناصحیح صورت می گیرد لذا امام (ره) این نهاد ارزشمند را تاسیس كردند تا به نحوی حقایق اسلام و پیام قرآن و انقلاب را به گوش دنیا برسانند.

وی گفت: امام وظایفی را برای این نهاد مشخص كرد كه از جمله می توان به تاسیس و تشكیل هیات های مذهبی، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق دور افتاده و روستاها با هدف ترویج مسایل دینی و تشكیل موسسات قرآنی اشاره كرد.

اول تیر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) برای تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامگذاری شده است.ك/3

7399/567/9102