۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰
کد خبر: 80722241
T T
۰ نفر
دو هزار و 500 دانشجو در طرح ولايت كشوري شركت مي كنند

اصفهان- معاون طرح ولايت سازمان بسيج دانشجويي كشور گفت: دو هزار و 500 دانشجوي دختر و پسر در هجدهمين دوره آشنايي با مباني‌ انديشه اسلامي (طرح ولايت) در سطح كشوري شركت مي كنند.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان روز چهارشنبه به نقل از محمد پورمیرزایی اعلام كرد: دوره آشنایی با مبانی ‌اندیشه اسلامی(طرح ولایت) در راستای عمق‌بخشی و بصیرت‌ دهی بیشتر دانشجویان نسبت به مبانی‌ اندیشه اسلامی و در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه سازی برای ظهور برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری سطح یك این دوره از طرح ولایت با عنوان 'طلیعه اندیشه' بصورت استانی و در مدت 14 روز ، افزود : نفرات برگزیده در این سطح پس از شركت در آزمون و مصاحبه شفاهی به سطح بالاتر (كشوری) راه می یابند.

معاون طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی كشور افزود: سطح دوم این دوره بطور متمركز از اوایل مرداد امسال با حضور یك هزار و 300 نفر از برادران در دانشگاه صنعتی اصفهان و یك هزار و 200 نفر از خواهران در دانشگاه شهركرد به مدت 45 روز برگزار می شود.

وی برنامه اصلی این دوره از طرح ولایت را تدریس شش كتاب در حیطه موضوعات معرفتی عنوان كرد و گفت: درآمدی بر معرفت شناسی و مبانی معرفت دینی، خداشناسی فلسفی، انسان، راه و راهنما شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست، عناوین این كتاب هاست.

پور میرزایی با بیان این كه برگزاری سه كلاس در هرروز به همراه یك جلسه مباحثه از جمله برنامه های روزانه پیش بینی شده در هجدهمین دوره طرح ولایت است ،‌گفت: در حاشیه این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی و سیاسی با حضورشخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و تربیتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به همكاری نزدیك سازمان بسیج دانشجویی كشور و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در برگزاری این طرح اضافه كرد: مراسم رسمی افتتاح این دوره از طرح ولایت شنبه 29 تیرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

د/7148/1042
۰ نفر