۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۲۱:۱۸
کد خبر: 80725229
T T
۰ نفر
پنج هزار نفر در پياده‌روي خانوادگي استان قم شركت كردند

قم – نايب رييس هيات ورزش‌هاي همگاني استان قم گفت: امروز در سيزدهمين دوره همايش بزرگ پياده‌روي خانوادگي استان قم به مسافت شش كيلومتر در حدود پنج هزار نفر از شهروندان حضور داشتند.

'محمد رضا رحیمی' در حاشیه سیزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان كرد: این همایش قرار بود هفته گذشته (هفتم تیر ماه جاری) برگزار شود كه به دلیل همزمانی با كنكور سراسری دانشگاه ها با یك هفته تاخیر برگزار شد.

وی گفت: این همایش در اعیاد پر خیر و بركت ماه مبارك شعبان و با هدف گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با شعار 'جامعه سالم، عاری از اعتیاد' با همكاری اداره كل ورزش و جوانان، دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و هیات ورزش های همگانی استان قم و فدراسیون ورزش های همگانی برگزارشد.

وی مهم ترین اهداف برگزاری این همایش را؛ ترویج ورزش همگانی، ارتقای سلامت جامعه، مشاركت و انجام كارگروهی و تقویت فعالیت های اجتماعی برشمرد.

رحیمی از همكاری سایر ادارات استان در برگزاری این همایش تقدیر و سپاسگزاری كرد و گفت: چهاردهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم بعد از پایان ماه مبارك رمضان در سال جاری با اطلاع رسانی بیشتر و بهتر به صورت گسترده تری برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با برپایی همایش پیاده روی خانوادگی در استان قم گفت: نخستین بار این همایش در خرداد سال 87 برگزار شد.

سیزدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم به مسافت شش كیلومتر از مجموعه ورزشی شهید حیدریان (ابتدای بلوار شهید آیت الله صدوقی) تا بوستان علوی واقع در بلوار غدیر با مشاركت حدود پنج هزار نفر از شهروندان قمی برگزار شد.

پنجم تیر ماه (26 ژوئن) روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است.

نشانی اینترنتی اداره كل ورزش و جوانان استان قم www.ghomsport.ir است. ك/3

7406/1535