۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۳
کد خبر: 80727715
T T
۰ نفر
چهره هاي برتر جامعه كارگري و كارفرمايي فارس معرفي مي شوند

شيراز - مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان فارس گفت:چهره هاي برترجامعه كارگري و كارفرمايي اين استان روز 17 تيرجاري درجشنواره امتنان از كارآفرينان برتر، كارگران، و واحدهاي نمونه فارس معرفي و تجليل خواهند شد.

به گزارش دریافتی یكشنبه ایرنا، دكتر عباس عباسی، جامعه كارگری و كارفرمایی را دو بال توانمند توسعه و پیشرفت اقتصادی پایدار دانست و افزود:همزمانی جشنواره های امتنان از كارآفرینان برتر و كارگران نمونه ، بیانگروفاق و همدلی هرچه بیشتردولت و جامعه كارگری و كارفرمایی است .

او ادامه داد:این جشنواره، ترویج و توسعه فرهنگ كار وتلاش، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای هم افزایی و همكاری میان بخش های مختلف جامعه كار و تولید و همچنین فعالان عرصه های مختلف اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

عباسی گفت:درجشنواره امسال، دربخش منتخبان كارگری، درمجموع از سه كارگر نمونه، سه گروه كار و هفت واحد نمونه استان فارس تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی فارس اضافه كرد:این فعالان نمونه حوزه صنعت با ملاك و شاخص هایی همچون رعایت معیارهای اخلاقی، اسلامی و انضباطی درمحیط كارو ابتكار و خلاقیت و با هدف كاهش وابستگی به بیگانگان و تلاش برای استقلال اقتصادی برگزیده شده اند.

وی اظهاركرد:نفرات برگزیده ازسوی اعضای كمیته داوری كه متشكل ازنمایندگان اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی، اداره كل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند، انتخاب و معرفی می شوند.

او گفت:فرآیند نام نویسی از كارآفرینان برترازطریق سامانه اینترنتی و از ابتدای اسفند سال گذشته تا اواسط اردیبهشت سال جاری صورت گرفته است .

عباسی ادامه داد:درنهایت پس از داوری های لازم ، از طرح های كارآفرینانی كه حائز شرایط بودند بازدید به عمل آمد و عملكرد آنان مورد ارزیابی قرار گرفت و از میان افراد ثبت نام كننده، 9 كارآفرین به عنوان كارآفرین برتردر بخش های مختلف صنعت، خدمات و كشاورزی معرفی شدند.

عباسی افزود:درهربخش، ازسه نفراز كارآفرینانی كه با استفاده از فناوری های نوین، ایجاد فرصت های شغلی، كیفیت بالای خدمات و محصولات، اختراعات، اقدامات نوآورانه برای جلب بازار، بكارگیری نیروی انسانی ماهرودانش آموخته و كاهش نیازبه واردات دركشوروقطع وابستگی به خارج وسایرمعیارها،عملكرد موفق تری داشته اند تجلیل به عمل می آید.

مدیركل تعاون، كارورفاه اجتماعی فارس اضافه كرد:این اداره كل، مانند سال های گذشته، نفرات برتر این جشنواره استانی را به مرحله كشوری معرفی می كند تا با توجه به معیارها و شاخص های موجود، ازمیان راه یافتگان استانی به مرحله كشوری، نفرات برترملی معرفی شوند.ك/1

678 /679