۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۸
کد خبر: 80729081
T T
۰ نفر
معاون استاندار اردبيل: شهرداري ها نسبت به جذب 22 درصدي مانده اعتبارات عمراني اقدام كنند

اردبيل - معاون عمراني استاندار اردبيل گفت: شهرداري هاي استان تا 20 تير بايد نسبت به جذب 22 درصدي مانده اعتبارات عمراني اقدام كنند.

به گزارش ایرنا ، كمال الدین میرجعفریان روز دوشنبه در جلسه كمیته جذب اعتبارات عمرانی شهرداری های استان افزود: شهرداران استان باید تلاش كنند تا ریالی از اعتبارات از محل عمرانی به خزانه برگشت نخورد.

وی از شهرداران استان خواست به سرعت مانده اعتبارات سال 91 را جذب و در چارچوب مقررات هزینه و اسناد مثبته را به مبادی ذیربط ارائه كنند تا شاهد شكوفایی و رشد و توسعه استان در زمینه آبادانی و عمرانی باشیم.

وی اظهار كرد: با استفاده درست از منابع ، مدیریت صحیح و برنامه ریزی منسجم تا فرصت باقی مانده از تمام ظرفیت های خود در راستای به اتمام رساندن پروژه های عمرانی در دست اجرا و نیمه تمام توام با نظارت دقیق و كنترل مستمر استفاده كنند تا رضایت مندی مردم در زمینه خدمات ارائه شده و آبادانی و عمرانی شهرستان ها حاصل شود.

میرجعفریان كل اعتبارات عمرانی شهرداران در سال گذشته را 222 میلیارد و 850 میلیون ریال

ذكر كرد و گفت: از این اعتبار تاكنون 111 میلیارد و 350 میلیون ریال جذب و توسط شهرداران به پیمانكاران مجری پروژه ها پرداخت شده است.

وی با بیان این كه 78 درصد از اعتبارات تخصیص یافته به شهرداران در سال 91 تاكنون جذب و بطور میانگین 22 درصد آن هنوز جذب نشده و در حساب شهرداری ها باقی مانده افزود: اگر اعتبارات تخصیص یافته در هر مورد در محل خود هزینه شود شاهد شكوفایی خوبی در بحث عمران شهری و حمل و نقل و ترافیك درون شهری خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار جمع آوری و هدایت آب های سطحی ، احداث كانال ها ، اصلاح وضع موجود خیابان ها و معابر ، ایجاد فضای سبز و دیگر امكانات رفاهی و خدماتی را از جمله مواردی دانست كه باید شهرداران استان به آن توجه و دقت كافی داشته باشند تا عملكرد شهرداران بیش از پیش به مردم ولایت مدار استان نمایان باشد و شهرستان ها به صورت نگین خود را نشان دهند.

8123/594/