۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۱۸
کد خبر: 80729392
T T
۰ نفر
برپايي محافل انس با قرآن در هتل هاي محل اقامت زائران ايراني عمره

تهران - مديركل آموزش بعثه مقام معظم رهبري از برپايي محافل انس با قرآن در هتل هاي محل اقامت زائران ايراني عمره مفرده در مدينه منوره و مكه مكرمه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «حمید احمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، تفسیر قرآن و برگزاری جلسات انس با قرآن را محور برنامه‌های بعثه رهبری برای زائران ایرانی عمره در ماه مبارك رمضان عنوان كرد.

این مقام مسئول در بعثه رهبری اضافه كرد: علاوه بر هتل‌های محل اسكان زائران ایرانی در مكه مكرمه و مدینه منوره، محافل انس با قرآن در مسجد‌الحرام و مسجدالنبی نیز برپا خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی همچنین با اشاره به طولانی‌تر بودن مدت اقامت زائران ایرانی عمره در ماه مبارك رمضان، گفت: جلسات آموزشی، برگزاری ادعیه و نیایش مانند ماه‌های قبل برگزار می‌شود و برنامه‌های خاص تفسیر، انس با قرآن، تلاوت، ترجمه و بیان مفاهیم قرآنی در ماه رمضان به برنامه فرهنگی عمره‌گزاران اضافه شده است.

مدیركل آموزش بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری مسابقه قرآنی با عنوان مسابقه «انس با قرآن» خبر داد و گفت: تمام عمره‌گزاران سال جاری می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقه بعثه رهبری در این مسابقه شركت كنند.

آخرین گروه زائران ایرانی 16 تیر ماه جاری به عمره مفرده جاری اعزام شدند و مدت اقامت آنها در سرزمین وحی با توجه به آغاز ماه مبارك رمضان، 21 روزه خواهد بود.

تاكنون 530 هزار زائر ایرانی به عمره مفرده جاری اعزام شده اند.

اجتمام(4)9140**1558
۰ نفر