۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵
کد خبر: 80746030
T T
۰ نفر
مسابقات ورزشي جام رمضان به نفع بيماران كليوي در زنجان برگزار مي شود

زنجان - رييس كميته ورزش انجمن حمايت از بيماران كليوي زنجان گفت : مسابقات ورزشي فوتسال و واليبال جام رمضان به نفع بيماران كليوي و پيوند اعضا در اين استان برگزار مي شود.

اسرافیل محمدی روز دوشنبه بابیان این مطلب افزود: كمیته ورزشی انجمن خیریه حمایت از بیماران كلیوی زنجان با همكاری تربیت بدنی واداره آموزش وپرورش ناحیه دو، همزمان با ماه مبارك رمضان، با هدف كمك رسانی به بیماران كلیوی و پیوند اعضا، اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان در بین كاركنان دولت، شركتها و فرهنگیان، در سالن های بینش و كوثر زنجان، می كنند.

رییس كمیته ورزش انجمن حمایت از بیماران كلیوی زنجان گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان از 26 تیرماه آغاز شده و تا سوم مردادماه امسال ادامه دارد.

رییس كمیته ورزشی انجمن حمایت از بیماران كلیوی زنجان، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان را دوم مرداد ذكر و تاكید كرد: تیم اول گروه یك- تیم دوم گروه دو و تیم اول گروه دو- تیم دوم گروه یك، به رقابت با یكدیگر می پردازند.

محمدی زمان برگزاری مرحله رده بندی و فینال مسابقات فوتسال جام رمضان را سوم مردادماه اعلام كرد.

رییس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان نیز هدف از برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال جام رمضان، در میان فرهنگیان را نشاط و پویایی آنان یاد كرد و گفت: استقبال فرهنگیان در این دوره از مسابقات بالا است.

حسن بهلولی به ارتباط تنگاتنگ فرهنگیان و انجمن حمایت از بیماران كلیوی زنجان اشاره كرد و ادامه داد: امسال مسابقات والیبال و فوتسال جام رمضان، در حمایت از بیماران كلیوی زنجان برگزار می شود.

596/522