۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷
کد خبر: 80753594
T T
۰ نفر
پتروشيمي تبريز در صدر دوچرخه سواري آسيا قرار گرفت

تبريز- تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز در جديدترين رده بندي اعلام شده از سوي اتحاديه بين المللي، در رده نخست آسيا ايستاد.

به گزارش سایت این اتحادیه، این تیم در جدیدترین رده بندی اعلام شده با یك پله صعود نسبت به ماه گذشته، با 688 امتیاز بالاتر از دیگر تیم های باشگاهی فعال در قاره آسیا ایستاد.

'ده روسا'ی ژاپن با 586 امتیاز در مكان دوم قرار گرفت و آستانای قزاقستان با 425 امتیاز و چهار پله صعود در مكان سوم ایستاد.

تیم آینده تبریز هم با سه پله سقوط نسبت به ماه قبل و كسب 195 امتیاز در رده یازدهم این رده بندی قرار گرفته است.

در رده بندی انفرادی بهترین های تورهای آسیایی نیز 'دیوید مورنو' ركابزن كلمبیایی 'ده روسا'ی ژاپن با 343 امتیاز در رده نخست قرار دارد و 'كی هو چوی' از هنگ كنگ كه در رده سنی زیر 23 سال ركاب می زند با 243 امتیاز دوم است.

صمد پورسیدی از پتروشیمی تبریز كه به تازگی قهرمان تور 'كینگ های لیك' چین شده است با 234 امتیاز در رده سوم و قادر میزبانی دوچرخه سوار 38 ساله پتروشیمی با 224 امتیاز در رده چهارم این رده بندی قرار دارند.

امیر كلاهدوز از پتروشیمی با 123 امتیاز در رده دوازدهم، علی خادمی از آینده تبریز با 100 امتیاز در رده هجدهم و آروین معظمی از آینده با 86 امتیاز در رده بیست و یكم از جمله ركابزنان ایرانی حاضر در رده بندی بهترین های تورهای آسیایی هستند.

7233/587