۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 80757325
T T
۰ نفر

اروميه - دادگستري كل آذربايجان غربي با صدور بيانيه اي از روز قدس به عنوان نماد قدرت و استقامت اسلامي و عامل اتحاد مسلمانان ياد كرده كه با تظاهرات باشكوه مسلمانان در اين روز لرزه بر اندام ستمكاران متجاوز و حاميان مستكبر آنها مي اندازد.

در بیانیه دادگستری كل آذربایجان غربی آمده است: روز جهانی قدس به عنوان میراث و یادگار امام خمینی(ره)و روز همبستگی امت اسلام و روز نمایش قدرت مسلمانان است و در این روز دشمن صهیونیستی از شكوه اتحاد مسلمانان به خود خواهد لرزید.

این بیانیه می افزاید: پیام روز قدس این است كه دولت های خود فروخته و ستمگری كه خواهان قدرت طلبی هستند همیشه دستشان در دست نظام سلطه بوده و نباید خیانت های دولت هایی كه با رژیم غاصب صهیونیستی همكاری كرده اند، فراموش شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: در شرایط كنونی و در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حضوری مقتدرانه و با صلابت یك تكلیف است كه ملت فهیم و بصیر ایران همیشه در عمل به تكلیف ثابت قدم بوده اند.

در این بیانیه با بیان اینكه قضات و كاركنان دادگستری آذربایجان غربی با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با اعتقاد كامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین در برابر حاكمیت ستمگر رژیم صهیونیستی شركت پرشوری در روز جهانی قدس دارند، آورده شده است: از شهروندان آذربایجان غربی نیز دعوت می كنیم با حضور پرشور و یكپارچه خود در این روز فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و بیزاری از مستكبران به گوش جهانیان برسانند و حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و دیگر مردم تحت ستم منطقه اعلام كنند.

8137/583