۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۲۳
کد خبر: 80758649
T T
۰ نفر
دانشگاه آزاد دزفول ، مردم را به حضور در راهپيمايي روز قدس فراخواند

دزفول - دانشگاه آزاد اسلامي دزفول در بيانيه اي آحاد مردم هميشه در صحنه و روزه دار را به حضور با شكوه در راهپيمايي روز جهاني قدس دعوت كرد.

به گزارش ایرنا دانشگاه آزاد اسلامی دزفول روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام كرد: جامعه دانشگاهی هماهنگ با ندای قلبی همه ستم دیدگان جهان و مردم شهید پرور دزفول در راهپیمایی روز قدس اقیانوس مردمی را همراهی كرده و انزجار خود را از همه ستمگران و خودكامگان اعلام می كنند.

این بیانیه می افزاید: راهپیمایی روز جهانی قدس در حالی برگزار می شود كه گوشه گوشه جهان اسلام از خاورمیانه عربی گرفته تا شمال آفریقا و خلیج فارس در آتش فتنه و درگیری می سوزد و در همه این رویدادهای تلخ ردپای استكبار جهانی و رژیم صهیونیستی مشهود است.

امروز و پس از 34 سال از انقلاب اسلامی ضرورت و اهمیت صدور پیام تاریخی و حكیمانه امام راحل (ره) مبنی بر اعلام آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهانی قدس بیش از پیش نمایانگر می شود.

در این بیانیه آمده است : امام راحل(ره) با نامگذاری روز جهانی قدس گویی این روزها را نظاره گر بود و اسراییل را غده ای سرطانی نامید و بر اتحاد جهان اسلام برای مقابله با تجاوزگری های آن فریاد برآورد.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی دزفول با اشاره به تاكید مقام معظم رهبری بر بیانات امام راحل (ره) می افزایند: این امام همام با شناخت درست و درك صحیح و دوراندیشی زكاوتمندانه ' روز جمعه آخر ماه مبارك رمضان ' را روز به صحنه كشاندن همه ظرفیت جهان اسلام و اراده ‌های پولادین ملت ‌های آزاده در برابر حمله‌ ها و یورش‌های وحشیانه نظام خون ‌آشام صهیونیسم بین‌الملل به قبله ‌گاه نخست مسلمین و پاره تن جهان اسلام تبدیل كرد.

در این بیانیه روز جهانی قدس روز مطالبه حقوق پایمال شده میلیون ‌ها انسان آزاده و مسلمان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین از چنگال دژخیمان صهیونیست معرفی شده و آمده است: ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی پس از خلق حماسه سیاسی در انتخابات در راهپیمایی روز جهانی قدس شركت كرده و در صفوف متحد میعادگاه نماز جمعه جهانیان را در حمایت از فلسطین و همه مظلومان جهان خواهند گذاشت.

648/7279