۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۵
کد خبر: 80759303
T T
۰ نفر
مردم چهارمحال و بختياري پاي آرمان دفاع از فلسطين ايستادند

شهركرد-مردم چهارمحال و بختياري درست مثل سه دهه گذشته پاي آرمان هاي دفاع از فلسطين ايستادند و در روز قدس يكبار ديگر از مردم مظلوم فلسطين حمايت كردند.

همزمان با روز جهانی قدس هزاران نفر از مردم روزه دار و مومن چهارمحال و بختیاری خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسراییل با فریاد ' مرگ بر اسراییل 'مثل سالهای گذشته به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، مردم چهارمحال وبختیاری از ساعت 11 صبح آخرین جمعه ماه مبارك رمضان با حضور در محل های تعیین شده برای راهپیمایی روز قدس، فریاد مرگ بر اسراییل را چنان پژواك كردند تا در تاریخ معاصر جهان ثبت شود.

در شهركرد مركز استان، مردم به همراه امام جمعه شهركرد، استاندار و بسیاری از مسوولان با طی كردن مسیر چهارراه بازار تا مصلای امام خمینی (ره) این شهر، شعارهای همچون ' مرگ بر اسراییل' ، ' مسلمان بپاخیز ' ، ' مسلمان جهاد كن'، ' مرگ بر آمریكا' را سر دادند.

در شهرستانهای مختلف چهارمحال وبختیاری، مردم قدرشناس شبهای قدر و پارسایان شب زنده دار با حضور در معیادگاههای نماز جمعه خشم و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام كردند.

براساس این گزارش، شعارهای توفنده و رسای' مرگ بر اسرائیل' و ' مرگ بر آمریكا ' دهها هزار نفر از مردم چهارمحال وبختیاری طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی مردم چهارمحال وبختیاری در شهرستانهای بروجن ، فارسان، اردل، كوهرنگ ، لردگان ، كیار، سامان و بن نیز به صورت باشكوه و با حضور دهها هزار تن از مردم این شهرستانها برگزار شد.

راهپیمایان روز جهانی قدس در پایان با صدور قطعنامه ای با محكومیت جنایانت اسرائیل خواستار خروج اشتغالگران قدس از سرزمینهای اشغالی فلسطین شدند

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان گفت: ایران از مظلوم دفاع می كند و از ظالم و ظلم كننده به ملتهای بی دفاع و مظلوم نفرت دارد.

حجت الاسلام 'علی سعیدی 'در جمع پرشور روزه داران شهركرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود:بیش از 60 سال از جنجال بزرگ رژیم غاصب صهیونیزم در تصرف و اشغال سرزمینهای فلسطین می گذرد و این رژیم جعلی هر روز ضعیف تر و به مرگ نزدیكتر می شود.

وی گفت:هم اكنون جهان شاهد حذف تدریجی رژیم اشغالگر قدس از صحنه روزگار و جغرافیای هستی است و بیداری اسلامی علیه این رژیم غاصب و وحشی آغاز شده است.

سعیدی اظهار داشت: منشاء این بیداری اسلامی نیز جمهوری اسلامی ایران است و كشورهای استعمارگر از این بیداری اسلامی به وحشت و هراس افتاده اند و در عراق و افغانستان نیز اشغالگران این بیداری اسلامی را درك كرده اند.

به گزارش ایرنا، نظیر این راهپیمایی در شهرستانهای بروجن، لردگان، اردل، كیار ، فارسان ، كوهرنگ ، بن و سامان چهارمحال و بختیاری با حضور خیل مردم روزه دار و مومنان برگزار شد.

7359/ 1645
۰ نفر