۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵
کد خبر: 80761607
T T
۰ نفر
خبرنگاران در خنثي سازي نقشه هاي شوم دشمنان نقش مهمي برعهده دارند

گچساران- رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي گچساران با حساس توصيف كردن كار خبرنگاران ، گفت: دشمنان نظام اسلامي با فناوري پيچيده جنگ نرمي راه انداخته اند كه خبرنگاران نقش مهمي در خنثي كردن نقشه هاي شوم آنان بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید 'زمان علی پور' در نشست بررسی مسایل و مشكلات خبرنگاران گچساران افزود: در عین حال خبرنگاران باید حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسوولان را سرلوحه كارهای خود قرار دهند .

وی با اشاره به اینكه خبرنگاران در حفظ صلح ، آرامش و دوستی جامعه نقش مهمی دارند اظهار داشت: ترویج مبانی دین اسلام و انقلاب اسلامی از وظایف خبرنگاران و اصحاب قلم است.

علی پور انتشار حقایق جامعه از سوی خبرنگاران را موجب خوشحالی مردم و مسوولان دانست و گفت: رسالت اصحاب قلم در صورتی كه به درستی انجام گیرد موجب رشد و شكوفایی جامعه خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینكه سطح درآمد خبرنگاران نسبت به دیگر مشاغل بسیار پایین است افزود: شغل خبرنگاری یك شغل فرهنگی و بدون درآمد است و مسوولان برای رفع رفاه و آسایش این قشر زحمت كش تلاش كنند.

وی تصریح كرد: 23 نفر خبرنگار در رسانه های ملی و محلی این شهرستان فعالیت می كنند كه از این تعداد 90در صد فعال و با بی طرفی كامل مشغول به فعالیت هستند.

خبرنگاران گچساران در این نشست اصحاب رسانه ، نداشتن ثبات شغلی، بیمه اجتماعی، همكاری نكردن مسوولان برای تهیه خبر، دعوت نكردن از خبرنگاران برای پوشش خبری و برخورد نامناسب برخی مدیران را از عمده ترین مشكلات خود ذكر كردند.

7461/566