۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 80766211
T T
۰ نفر

طرح بهسازي جاده چالدران به دشتك 80 درصد پيشرفت دارد

۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۹
کد خبر: 80766211
طرح بهسازي جاده چالدران به دشتك 80 درصد پيشرفت دارد

چالدران، اروميه - فرماندار چالدران گفت: پروژه بهسازي و آسفالت جاده چالدران به بخش دشتك با 80 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.

احمدرضا قلی پور روز چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه بهسازی و آسفالت جاده چالدران به بخش دشتك اظهار كرد: تاكنون 28 كیلومتر از این طرح 35 كیلومتری چالدران به بخش دشتك بهسازی و آسفالت شده است.

وی با بیان اینكه دو كیلومتر دیگر از جاده آماده آسفالت ریزی است افزود: تا پایان این هفته عملیات آسفالت ریزی جاده چالدران به بخش دشتك انجام می شود تا میزان كیلومتر بهسازی و آسفالت شده از جاده چالدران به بخش دشتك به 30 كیلومتر برسد.

قلی پور میزان اعتبارات هزینه شده از سال 84 تاكنون در طرح بهسازی و آسفالت چالدران دشتك را 75 میلیارد ریال عنوان كرد و گفت: اعتبار مصوب پروژه در سال گذشته 42 میلیارد ریال بود كه از این میزان به دلیل وجود مشكلات تخصیص، 18 میلیارد ریال تخصیص یافت.

فرماندار چالدران از پرداخت چهار میلیارد ریال به پیمانكار پروژه از محل اعتبارات سال 92 خبر داد و اظهار كرد: در سال جاری 3.65 كیلومتر آسفالت آستر و رویه انجام شده است.

وی همچنین از تكمیل شدن تمام ابنیه های فنی جاده چالدران به بخش دشتك تا كیلومتر 35 از این جاده خبر داد.

با آسفالت شدن كیلومتر 28 تا كیلومتر 30 جاده چالدران به بخش دشتك تنها هشت كیلومتر تا اتمام پروژه بهسازی چالدران به بخش دشتك باقی می ماند كه در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری شاهد به بهره برداری رسیدن این پروژه و بهره مندی 13 هزار نفر از مردم شهرستان از این جاده می شویم.

7128/581