۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 80769080
T T
۰ نفر
سلفي ها خطرناك ترين فرقه نوظهور هستند

بندرعباس- معاون سياسي امنيتي استانداري هرمزگان گفت:از بين مكتب هاي الحاقي و عرفان هاي نوظهور، فرقه سلفي ها خطرناك ترين آنان است كه با فعاليت هاي تبليغي در كشور، شبهاتي را در زمينه مسائل ديني در اذهان عمومي به ويژه جوانان ايجاد مي كنند.

به گزارش ایرنا، 'گل محمد بامری' یكشنبه در همایش تجلیل از مبلغان رمضان افزود:دشمن از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاكنون با ترفندها و توطئه های مختلف سعی در ایجاد شبهه در اذهان عمومی به ویژه جوانان دارد و می خواهد به جهانیان القا كند كه دین اسلام جوابگوی جوانان نیست.

وی ادامه داد:دشمن همچنین درتلاش است تا از صدور انقلاب اسلامی ایران به دیگر كشورها جلوگیری كند كه نقش روحانیون، درخنثی كردن توطئه های دشمن نقشی اثرگذار و برجسته است و باید تمام تلاش خود را در جذب جوانان به كار گیرند و آنان را در مسیر معنویت قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان دراین همایش با اشاره به فعالیت های ارزنده مبلغان در ماه مبارك رمضان گفت:فعالیت تبلیغی مبلغان رمضان نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته اند و پیروان دو مذهب شیعه واهل سنت به خوبی و دركمال آرامش دركنار هم زندگی می كنند.

مدیركل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز دراین همایش با اشاره به جایگاه روحانیون درجامعه اسلامی گفت: روحانیت درطول تاریخ با حضور چشمگیر خود درتمام جریان های سیاسی ازجمله مبارزه با استعمار واستبداد، دوران مشروطیت و دیگر دوران ها نقش به سزایی را ایفا كردند.

حجت الاسلام 'شكرالله زندوی' افزود: حراست از دین، بیان اسلام اصیل برای مردم، روشنگری برای مردم درجهت شناساندن انحراف های فكری، تعلیم وتربیت قشرجوان ونوجوان جامعه و مبارزه با ظلم از دیگر مسوولیت های بزرگ روحانیت درجامعه اسلامی می باشد.

وی همچنین حراست از دین را از مهم ترین وظایف روحانیون در جامعه اسلامی برشمرد وبیان داشت: آنچه امروز به عنوان دین و آموزه های دینی در اختیار ما قرار گرفته، نتیجه تلاش روحانیت است و آنان با انجام فعالیت هایی چون تالیف كتابهای مختلف و دیگر آثار ارزنده نقش خود را در تبیین مسائل دینی به خوبی انجام دادند.

در پایان این همایش كه با حضور 700مبلغ و مبلغه سراسر استان در مسجد قدس بندرعباس برگزار شد،از مبلغان دینی اعزامی به مناطق مختلف استان درماه مبارك رمضان تجلیل شد. ك/3

7195/668