۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۵
کد خبر: 80769749
T T
۰ نفر
تعاوني هاي روستايي فارس بيش از300 هزار تن گندم خريداري كردند

شيراز - مديركل تعاون روستايي استان فارس گفت:از ابتداي فصل برداشت گندم تا كنون، شركت هاي تعاوني روستايي و تعاوني توليد اين استان بيش از 300 هزار تن گندم از كشاورزان فارس خريداري كردند.

به گزارش دریافتی روز یكشنبه ایرنا، مهندس حسن شیبانی افزود:امیدواریم با توجه به مشاركت خوب اعضای تعاونی ها و آمادگی مراكز خرید گندم ، میزان گندم خریداری شده ازسوی تعاونی ها به ویژه درشهرستان های شمالی این استان به بیش از 350 هزار تن برسد.

مدیركل تعاون روستایی استان فارس بیان داشت: گندم تولیدی استان فارس به لحاظ كیفی بسیار ارزشمند است و به همین سبب متقاضیان زیادی دارد.

شیبانی ادامه داد:با توجه به كیفی بودن این محصول درفارس و همچنین با هدف بهره مندی مردم این استان از نان باكیفیت، با هماهنگی های انجام شده با استاندار، شركت غله و همچنین خدمات بازرگانی منطقه سه كشور، این میزان گندم خریداری شده تحویل سیلو و كارخانه های فارس شده است.

شیبانی گفت:همچنین بخشی ازاین گندم خریداری شده برای تامین بذر مورد نیاز كشاورزان، درایستگاه های بوجاری در حال فرآوری است.

وی ادامه داد:مزارع گندم بذری نیز از ابتدای كشت، تحت نظارت كارشناسان قرارگرفتند و گندم تولید شده در این مزارع از مرغوب ترین گندم های تولیدی است.ك/1

678 /679