۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴
کد خبر: 80776854
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: كابينه دولت يازدهم معتدل و متعهد به نظام است

كرمانشاه - نماينده مردم كرمانشاه در مجلس شوراي اسلامي گفت: كابينه دولت يازدهم كابينه اي معتدل و متعهد به مردم و نظام است.

'سیدسعید حیدری طیب' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به گرفتن رای اعتماد 15 نفر از 18 نفر از اعضای كابینه معرفی شده توسط دكتر روحانی افزود: اعضای كابینه تایید شده همگی از افرادی باتجربه، كارآمد، ورزیده هستند كه جامعه امروز ایران در شرایط فعلی به آنها نیازمند است.

وی با بیان اینكه مجلس در دادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم هم افزایی خود را با دولت بخوبی نشان داد، اظهار كرد: تمامی افراد تایید صلاحیت شده افراد مجرب و دانشمندانی هستند كه تجربه های كاری خود را در عرصه های خدمتگزاری به مردم نشان داده اند.

نماینده مردم كرمانشاه در خانه ملت تاكید كرد: نمایندگان مردم در مجلس تا زمانی كه این افراد در خدمت نظام و پیرو خط رهبری هستند همگام و همپای دولت خواهند بود.

وی كابینه دولت دكتر حسن روحانی را، كابینه ای وزین دانست كه با وجود افراد توانمند می توانند برنامه های نظام را بخوبی پیش ببرند.

حیدری طیب افزود: امید است دولت تدبیر و امید بتواند یك بستر مناسب برای تحقق خواسته‌ها و نیازهای مردم فراهم كند و با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود، كشور را در مسیر توسعه روز افزون قرار دهد.

567/330
۰ نفر