۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹
کد خبر: 80791582
T T
۰ نفر

فعالیت سایت تركی استانبولی ایرنا از سر گرفته شد

۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹
کد خبر: 80791582
فعالیت سایت تركی استانبولی ایرنا از سر گرفته شد

تهران - فعالیت سایت تركی استانبولی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با هدف انتشار تازه ترین اخبار و گزارش های خبری ایران و جهان از سر گرفته شد.

به گزارش ایرنا، با شروع به كار مجدد بخش تركی استانبولی خبرگزاری جمهوری اسلامی، شمار زبان های خارجی ایرنا به چهار زبان افزایش یافت.

هم اكنون خبرگزاری جمهوری اسلامی تازه ترین اخبار و تحولات منطقه ای و بین المللی و نیز اخبار و گزارش های كشورمان را به زبان های انگلیسی؛ عربی؛ اسپانیولی و تركی استانبولی منتشر می كند.

توسعه و گسترش سایت های برون مرزی ایرنا به عنوان یك رسانه رسمی و حاكمیتی این امكان را فراهم می سازد تا تصویر صحیح و درستی از واقعیت های كشورمان به مخاطبان ارایه شود.

در سایت جدید تركی استانبولی خبرگزاری جمهوری اسلامی كه با طراحی جدید دو باره فعالیت خود را از سر گرفته؛ تلاش شده است تا مخاطبان در جریان لحظه به لحظه اخبار كشورمان قرار بگیرند.

بدون شك توسعه فعالیت های برون مرزی رسانه رسمی و حاكمیتی نظیر ایرنا می تواند با ارائه تصویر واقعی از ایران در خنثی سازی تبلیغات دروغین رسانه های وابسته؛ موثر واقع شود.

از این پس مخاطبان ایرنا می توانند با مراجعه به آدرس http://tr.irna.ir تازه ترین اخبار و تحولات ایران ؛ منطقه و جهان را به زبان تركی استانبولی دریافت كنند.

حجم مناسبات ایران و تركیه به عنوان دو كشور مهم در منطقه؛ در سال گذشته به 22 میلیارد دلار رسید و دوكشور افزایش مناسبات دوجانبه تا 35 میلیارد دلار را هدف گذاری كرده اند.

1546