۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 80807905
T T
۰ نفر

16 انیمیشن در جشنواره ملی پویانمایی رضوی اكران شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 80807905

گرگان - مسوول دبیرخانه پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی از اكران 16 فبلم انیمیشن در این جشنواره كه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی مركز استان گلستان درحال برگزاری است، خبر داد.

به گزارش ایرنا، 'ابوالحسن امامی' روز دوشنبه گفت: این 16 فیلم از بین 41 اثر ارسالی و با رای هیات داوران، انتخاب شده است.

وی افزود: در این جشنواره، فیلم های 'زیارت' به كارگردانی رضا غفرانی از استان خراسان رضوی، 'شوق پرواز' به كارگردانی امید اژیرابی، 'فداكار' به كارگردانی علی رخشانی، 'ممنون مانی' به كارگردانی محمد مطهری، 'یك قدم تا صبح' به كارگردانی رضا صفی و 'قفس' به كارگردانی حامد شریفی از استان گلستان اكران شد.

به گفته وی، 'یك جرعه نگاه' به كارگردانی فاطمه پیروی، 'فریاد رسی می آید' به كارگردانی كاوه سیستانی، 'چشم امید' به كارگردانی سلیمان زحمتكش و 'گنجشك، امام رضا' به كارگردانی نجمه عباسی و 'دلخوشی' به كارگردانی زهرا شفیعی از استان فارس نیز در این جشنواره به نمایش گذاشته شد.

امامی اضافه كرد: فیلم 'رحمت عشق' به كارگردانی مصطفی احمدیان از آذربایجان شرقی، 'از خاك' به كارگردانی داور نجفی از اردبیل، 'ملاقات در ابدیت' به كارگردانی علی بانگین از آذربایجان غربی و 'یك قطره باران' به كارگردانی فرنگیس گودرزی از یزد نیز اكران شدند.

'علیرضا گلپایگانی، محمدحسین نیرومند و مسعود امامی' داوری این دوره از جشنواره را برعهده دارند.

آیین پایانی و معرفی انیمیشن های برتر پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی عصر امروز در گرگان برگزار می شود.

همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره ملی پویانمایی رضوی در استان گلستان، كارگاه آموزشی انیمیشن، عصر یكشنبه در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد.

601/508
۰ نفر