شركت دانش بنیان این استان رتبه برتر كشوری را بدست آورد

زاهدان- رییس پارك علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: شركت دانش بنیان مستقر در این پارك علم و فناوری در میان 380 شركت دانش بنیان كشور مقام نخست را بدست آورد.

دكتر 'قنبری' روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان كرد: پارك علم و فناوری استان در راستای انجام وظایف و رسالت های خود حمایت از تولید علم و فناوری، شركتهای دانش بنیان و طرح های دانش بنیان را در اولویت كاری قرار داده است.

وی افزود: در همین زمینه شركت دانش بنیان خاور زاهدان با مسوولیت حامد غلامی موفق به كسب رتبه نخست در میان 380 شركت دانش بنیان كشور شد و تقدیر نامه ای نیز از وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی دریافت كرد.

رییس پارك علم و فناوری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهمترین فعالیت های این شركت تولید و تجاری سازی اخترعات، شناسایی و ساماندهی مخترعان استان و حضور در نمایشگاههای ملی اختراعات است.

وی از تمامی مخترعان و نو آوران استان خواست با مراجعه به پارك علم و فناوری استان واقع در دانشگاه سیستان و بلوچستان از مزایا و تسهیلات اختصاص یافته ویژه مخترعان و نوآوران استفاده كنند.

همچنین رییس بنیاد نخبگان استان سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره اختراعات كویر اسفند ماه امسال به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

پهلوانی با بیان اینكه بانك اطلاعاتی مخترعان استان در آینده ایجاد می شود، افزود: سیستان و بلوچستان دارای نخبگان جوانی است كه در این جشنواره می توانند اختراعات خود را به كشور معرفی كنند. ك/3

653