۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۳
کد خبر: 80811935
T T
۰ نفر
آيين معارفه رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارشاد برگزار شد

تهران- آيين معارفه مشاور جديد وزير و رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با حضور مشاور وزير و رئيس حوزه وزارتي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا،' محمد علي منفرد' روز چهارشنبه به نمايندگي از علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين مراسم شركت كرد.

منفرد ضمن معرفي رييس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني و بيان سوابق كاري وي، «بابك دربيكي' را فردي مسلط و متخصص در امور روابط عمومي كه سابقه ديرينه اي در اين حوزه دارد، عنوان كرد.

وي تغييرات مديريتي را امري طبيعي دانست و گفت: مهم اين است كه افراد وظايف محوله را به نحو احسن انجام دهند و در نهايت منشاء خير و بركت براي مردم، جامعه و كشور باشند.

وي ابراز اميدواري كرد كه همكاران مركز روابط عمومي و اطلاع رساني به مانند گذشته بلكه با تلاش مضاعف و با وفاق و همدلي در پيشبرد اهداف و برنامه هاي اين وزارتخانه سهم بسزايي را ايفا كنند.

مشاور وزير ارشاد در خاتمه ضمن تشكر و قدرداني از زحمات و تلاشهاي مجيدصحاف رئيس سابق مركز روابط عمومي براي رئيس جديد اين مركز آرزوي توفيق و موفقيت كرد.

در ادامه رئيس جديد مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارشاد با ابراز خرسندي از حضور در جمع كاركنان اين مركز، تلاش براي محقق شدن برنامه ها و اهداف از پيش تعيين شده علي جنتي وزير ارشاد، رشد و ارتقاي سازماني را وظيفه اصلي خود در اين مسووليت عنوان كرد.

دربيكي تاكيد كرد كه دست در دست هم با كمك و همياري و همفكري همه كاركنان با اميد به آينده و توكل به خدواند متعال بايد براي ارتقاي اين مجموعه تلاش كنيم.

رئيس جديد روابط عمومي وزارت ارشاد ضمن تاكيد بر رعايت سلسله مراتب در امور كاري و جاري، از همكاران اين مركز خواست كه هرگونه نظر، پيشنهاد و انتقاد سازنده خود را بصورت كتبي براي رشد بيشتر سازماني ارائه كنند.

دربيكي اظهار داشت كه بر اين باورم با برطرف كردن نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت اين مهم بي شك به رشد بيشتر سازماني منجر و از اين رو به افق هاي ترسيم شده آينده خواهيم رسيد.

مشاور وزير ارشاد در خاتمه با بيان اينكه نيازي نمي بينم كه نيرو از خارج مجموعه وارد كنم، تاكيد كرد كه بايد استعدادها و ظرفيت هاي بالفعل را به استعادهاي بالقوه تبديل كرد.

روز گذشته 'علي جنتي' طي حكمي «بابك دربيكي» را به سمت مشاور وزير و رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني اين وزارتخانه منصوب كرد.

در حكم وزير ارشاد آمده است؛ اميد مي رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گيري از همه ظرفيت هاي موجود و نيروهاي متخصص و كارآمد در زمينه برقراري ارتباطات دوسويه و تعامل فعال با رسانه ها و مخاطبان داخلي و خارجي، بررسي و تحليل محتواي رسانه اي جمعي، سنجش افكار عمومي نسبت به عملكرد واحدهاي مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، هدايت و نظارت بر عملكرد روابط عمومي معاونت ها و واحدهاي انساني و انجام وظايف محوله موفق و مويد باشيد.

دربيكي دكتراي علوم ارتباطات اجتماعي، عضو هيات علمي دانشگاه و صاحب تاليفات و مقالات متعددي در حوزه رسانه ، سياست و روابط عمومي است و از جمله سوابق علمي و اجرائي او مي توان به معاون اطلاع رساني و ارتباطات اجتماعي دبيرخانه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي، قائم مقام مديركل روابط عمومي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران، مدير گروه علوم سياسي دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج، سردبير سايت اتاق ايران، كارشناس معاونت اجتماعي فرهنگي مركز تحقيقات استراتژيك مجمع تشخيص مصلحت نظام اشاره كرد.

فراهنگ(3)** 1355**1588
۰ نفر