۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 80815240
T T
۰ نفر

مشاركت شركتهای اروپایی در 4 نمایشگاه تهران

۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۰
کد خبر: 80815240
مشاركت شركتهای اروپایی در 4 نمایشگاه تهران

تهران - نمایشگاه های بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسكویت، شیرینی و شكلات، صنعت آرد و نان و نوشیدنیها و صنایع وابسته به همراه آموزش و خدمات آموزشی چهار نمایشگاهی است كه با مشاركت شركت هایی از اعضای اتحادیه اروپا و سایر نقاط جهان در تهران بر پا شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه بیسكویت، شیرینی و شكلات ایران موجب مشاركت بیش از 224 شركت داخلی در كنار 17 شركت خارجی شده است.

شركتهایی از كشورهای ایتالیا، مالزی، هند، كره جنوبی، آمریكا، اسپانیا، تركیه، امارات متحده عربی، چین، فرانسه، انگلستان و اسلوانی در مساحتی بالغ بر 20 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین آلات و مواد اولیه بیسكویت، شیرینی و شكلات را به معرض نمایش گذاشته اند.

علاوه بر این در هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان بیش از 82 شركت داخلی و چهار شركت خارجی از كشورهای آلمان، چین و اسپانیا مشاركت دارند.

شركتهای حاضر در نمایشگاه صنعت آرد و نان آخرین دستاوردها و تكنولوژیهای خود در زمینه انواع نان صنعتی و ماشین آلات مربوطه، معرفی تولید كنندگان آرد و ماشین آلات مرتبط ، خمیر مایه و بهبود دهنده، سازندگان سیلو، تجهیزات آزمایشگاهی و مشاوران صنعت نان، صنایع بسته بندی را در فضایی به مساحت هشت هزار متر مربع به نمایش گذاشته اند.

از سوی دیگر در پنجمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنیها و صنایع وابسته بالغ بر 110 شركت داخلی به همراه سه شركت بین المللی از چهار كشور آلمان، چین، بلغارستان و سوئیس به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه آبمیوه، آب معدنی، قهوه، چای، دمنوش و عرقیات گیاهی، ماشین آلات وابسته، pet و درب بطری و بسته بندی و چاپ در شش هزار متر مربع فضای نمایشگاهی گردهم آمده اند.

اولین نمایشگاه بین المللی آموزش و خدمات آموزشی نیز نمایشی از توانمندی های متخصصین ایرانی كه زمینه مشاركت 99 شركت داخلی را فراهم ساخته است، آنها آخرین نشریات آموزشی و كمك آموزشی در مقاطع مختلف مدارس و دانشگاهها و ارائه تابلوهای نوین آموزشی را در مساحتی به وسعت 9 هزار مترمربع به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه های مذكور كه 21 شهریور ماه جاری آغاز به كار كردند تا 24 شهریور ماه از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر به كار خود در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه می دهند.

اقتصام (2)** 1559/1594