۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵
کد خبر: 80819320
T T
۰ نفر
جشن بزرگ شكوفه هاي نور دختران بسيجي در اروميه برگزار شد

اروميه - همزمان با ميلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) روز سه شنبه جشن بزرگ شكوفه هاي نور با حضور خدام بارگاه مطهر رضوي و بيش از 500 نفر از دختران بسيجي در اروميه برگزار شد.

خادم آستان قدس رضوي در جمع بسيجيان و عاشقان حضرت علي بن موسي الرضا (ع) گفت: پرچم متبرك حرم مطهر رضوي مايه خير و بركت مسلمين بوده و حضور خادمين ثامن الحجج در ميان مردم ولايي ايران لطف و عنايت امام رضا (ع) و زمينه اي براي پيوند معنوي مردم با آن حضرت است.

حجت الاسلام علي بابايي با اشاره به اينكه امام رضا (ع) مظهر لطف و كرامت هستند افزود: امامان (ع) با توجه به عصمتي كه دارند از درون دل هاي مردم آگاهند بنابراين اگر هنگام سختي و گرفتاري ها به اهل بيت (ع) توسل شود گشايش و فرج به همراه خواهد داشت.

وي با اشاره به معنويت بارگاه حضرت معصومه (س) نيز ادامه داد: حضرت معصومه (س) الگوي نمونه براي بانوان و دختران جوان مسلمان و از پيروان واقعي برادر خود بودند و براي زيارت ايشان متحمل رنج بسيار شدند.

وي افزود: زيارت دوستداران ائمه (ع) و امام زادگان ثواب زيارت خود ائمه و معصومين عليهم السلام را دارد.

رضايي از ديگر خادمان آستان قدس رضوي نيز در جمع دختران بسيجي و ورزشكار اروميه با بيان خاطراتي از دوران فعاليت خود در حرم به عنوان خادم آستان قدس رضوي گفت: تطبيق دادن اعمال خود با ميثاق نامه رضوي عامل رستگاري و سعادت بوده و بسيجي شدن و لايتمداري مستلزم نگاه و توجهات ويژه ائمه (ع) است.

قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و تبرك جستن عاشقان امام غريب به پرچم حرم مطهر رضوي پايان بخش اين جشن بزرگ معنوي بود.

مراسم معنوي جشن شكوفه هاي نور دختران بسيجي در اروميه به مناسبت ميلاد امام رضا (ع) در سالن كانون بسيج جوانان برگزار شد.

7125/581