۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۵
کد خبر: 80822943
T T
۰ نفر

حجاب اسلحه بانوان در جنگ نرم است

۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۱۵
کد خبر: 80822943
حجاب اسلحه بانوان در جنگ نرم است

سمنان - مسوول بسيج جامعه زنان گرمسار حجاب را اسلحه بانوان در جنگ نرم دانست و بر ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاكيد كرد.

'مريم گليني' روز پنجشنبه در گفت ‌و گويي افزود: امروز دشمن حجاب بانوان را نشانه قرار داده است تا دختران و مادران ما را از فرهنگ اسلام دور كند.

وي تصريح كرد: فرد بي‌حجاب در جامعه كنوني همچون رزمنده بدون سلاح در ميدان نبرد است زيرا پوشش و حجاب سبب مصون ماندن فرد و جامعه از دسيسه‌هاي دشمن بيگانه است.

وي گفت: حفظ حجاب نوعي مقاومت و جهاد در تهاجم فرهنگي غرب در جامعه كنوني است.

مسوول بسيج جامعه زنان گرمسار افزود: دختران هديه‌اي از طرف خداوند هستند و عفت و پاكدامني آنان، موفقيت و سعادت كل جامعه را در آينده به دنبال دارد.

گليني تصريح كرد: بانوان نقش بسزايي در جامعه اسلامي دارند و در عرصه‌هاي مختلف حضور فعال داشته‌اند.

وي گفت: حضور بانوان با حفظ حجاب و عفت مي‌تواند در اجتماع موثرتر و مفيدتر بوده و نقش سازنده‌اي براي جامعه خود داشته باشد.

مسوول بسيج جامعه زنان گرمسار تأكيد كرد: يكي از اهداف بسيج جامعه زنان تعميق ارزش‌هاي ديني در اعتقادات و رفتار بانوان و مصونيت بخشي خانواده‌ها در برابر آسيب‌هاي اجتماعي و تهاجم فرهنگي دشمن و الگو قرار دادن ائمه اطهار بوي‍ژه حضرت فاطمه زهرا (س) است.

مسوول بسيج جامعه زنان گرمسار افزود: ارتقاي سطح بصيرت بانوان و بسترسازي براي دستيابي به خانواده‌اي اسلامي با سبك زندگي اسلامي پيرو تأكيد مقام معظم رهبري از راهبردهاي بسيج جامعه زنان است.

گليني به اقدامات بسيج جامعه زنان در خصوص موضوع حجاب و عفاف و اقدامات صورت گرفته اشاره كرد و گفت: كارگاه حجاب و عفاف در پايگاه‌هاي مقاومت، نمايشگاه و فروش البسه حجاب و عفاف، بررسي موضوع حجاب در حلقه‌هاي صالحين و شناسايي افراد بدحجاب و تشويق آنان به حفظ حجاب انتخاب حجاب برتر(چادر)، تذكر لساني امر به معروف در شهرستان و اهداي هدايايي به افراد محجبه در سطح شهرستان و پيشنهاد نصب بنر حجاب و عفاف در ادارات و شهرستان قسمتي از برنامه‌هاي بسيج جامعه زنان بوده است.ك/1

599