۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹
کد خبر: 80826376
T T
۰ نفر
استاندار يزد:نيروهاي مسلح آماده جانفشاني در راه نظام و انقلاب اسلامي هستند

يزد - استاندار يزد گفت: نيروهاي مسلح با آمادگي كامل و درايت همواره آماده دفاع و جانفشاني از اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، محمد رضا فلاح زاده روز يكشنبه در اولين روز هفته دفاع مقدس در جمع شركت كنندگان در رژه نيروهاي مسلح يزد افزود: در هشت سال دفاع مقدس ، رزمندگان پرتوان و عاشق ولايت با همه وجود در صفي واحد به دفاع از انقلاب و نظام اسلامي پرداختند.

وي با تبريك هفته دفاع مقدس و ضمن گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان دفاع مقدس افزود: عظمتي كه امروز ايران مقتدر اسلامي دارد به بركت فداكاري ، اخلاص و شجاعت نيروهاي مسلح و رزمندگان مخلص خداست.

استاندار يزد تصريح كرد: عمليات هاي غرور آفرين نيروهاي مسلح ما در دوران دفاع مقدس نشان دهنده اقتدار و سربلندي نظام جمهوري اسلامي در مقابل دسايس كفر جهاني است.

فلاح زاده با اشاره به نقش دفاع مقدس در نظام اسلامي و پرورش نيروهاي فداكار و خلاق در بخش هاي مختلف بر احياي ارزش ها و استمرار بركات دفاع مقدس تاكيد كرد.

در اولين روز از هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر كشور ، رژه نيروهاي مسلح دارالعباده يزد در حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و جمعي از اقشار مختلف مردم در جوار گلزار شهدا در محل خلدبرين برگزار شد .

همچنين در اين مراسم باشكوه نيز يگان هاي نمونه رزمي پياده و موتوري نيروهاي مسلح استان از مقابل جايگاه رژه رفتند و اقتدار و شكوه خود را به نمايش گذاشتند .ك/2

7536/1968
۰ نفر