۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱
کد خبر: 80830057
T T
۰ نفر
قبوض تلفن ثابت و همراه اول این دوره بصورت علی الحساب صادر می شود

تهران - مدیر كل روابط عمومی و امور بین الملل شركت مخابرات ایران گفت: به دلیل بلاتكلیفی شركت مخابرات در خصوص میزان تعرفه ها ، قبوض تلفن ثابت و همراه اول در این دوره بصورت علی الحساب صادر می شود.

' داود زارعیان ' روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی «ایران تلكام 2013» افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هنوز تصمیمی در مورد میزان تعرفه های تلفن ثابت و همراه اول نگرفته است ، از این رو قبوض این دوره بصورت علی الحساب صادر خواهد شد .

وی در مورد پیشنهاد تعرفه 520 ریال برای هر دقیقه مكالمه با تلفن همراه به جای تعرفه 599 ریال گفت: مخابرات نرخ تعرفه 520 ریال را نخواهد پذیرفت .

وی ادامه داد : بر اساس ماده 90 اصل 44 قانون اساسی ،كمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا دولت نمی تواند مصوبه ای را تصویب كند كه به ضرر بخش خصوصی و اپراتورها باشد.

زارعیان گفت: تا زمان توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه اول كه پنجم مهر ماه است ، منتظر رای و نظر كمیسیون تنظیم و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهیم بود.

مدیر روابط عمومی شركت مخابرات با بیان این كه مخابرات 50 درصد درآمد خود را تقدیم دولت می كند ، افزود: در چهار سال گذشته حق السهم دولت در تمام موارد افزایش پیدا كرده است و اخیرا نیز شاهد افزاش 62 درصد تعرفه نامبرینگ بودیم ، پس انتظار می رود كه تعرفه های مخابرات نیز مطابق تورم افزایش یابد.

زارعیان در مورد برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی« ایران تلكام 2013» گفت: این نمایشگاه با حضور 200 شركت ایرانی و 55 شركت خارجی چهارم تا هفتم مهر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

رییس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران در ادامه افزود: گروه مخابرات ایران شامل شركت های مخابرات ایران، ارتباطات سیار ایران، ارتباطات ثابت ایران ، مخابرات استان تهران، جیرینگ، مبین نت، مبین وان، تالیا، TCT (خدمات اول) ، گروه كارخانجات شهید قندی، رهپویان همتا و تله پرومو امسال نیز با حضور درسالن های 6 و 7 نمایشگاه آخرین اقدامات و خدمات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.

زارعیان با بیان این موضوع كه امسال چهارمین سالی است كه شركتهای مخابراتی كشور در قالب گروه در نمایشگاه حضور دارند، گفت: بدنبال این هستیم سبدی از مجموع خدمات ارتباطی عرضه كنیم .



** رونمایی از سیم كارت دانشجویی در نمایشگاه تلكام

زارعیان از رونمایی سیم كارت دانشجویی در نمایشگاه تلكام خبر داد و گفت : این سیم كارت اعتباری كه پایین ترین نرخ مكالمه را در بین تمامی سیم كارت های اعتباری كشور داراست، در ایام چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی - ایران تلكام2013- رونمایی می شود .

وی همچنین از امضای قرارداد تاسیس فروشگاه های مشترك بین آشنای اول و همراه اول و راه اندازی فروشگاه همراه اول در این نمایشگاه خبر داد .



** تالیا پوشش سراسری خود را در نمایشگاه تلكام اعلام می كند

زارعیان گفت: شبكه تالیا هم اكنون 30 مركز استان و 60 شهر كشور را تحت پوشش دارد كه امیدواریم پوشش سراسری خود را در این نمایشگاه اعلام كند.



** راه اندازی سامانه 2000 برای پرداخت تمام قبوض

زارعیان همچنین از طراحی و راه اندازی سامانه ای با نام «2000 » خبر داد كه از طریق این سامانه و با گرفتن شماره 2000 همه قبوض تلفن ثابت و همراه ، آب ، برق ، گاز قابل پرداخت خواهد بود.

اقتصام (4) ** 1579 **1561
۰ نفر