۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 80833279
T T
۰ نفر

فرهنگ جهاد و شهادت انقلاب را بیمه كرده است

۴ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 80833279
فرهنگ جهاد و شهادت انقلاب را بیمه كرده است

همدان - معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان گفت: وجود روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت در بطن آحاد ملت ایران موجب بیمه شدن این كشور در برابر دسیسه های دشمن شده است.

'علیرضا قاسمی فرزاد' روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت موجب تضمین حفظ و بقای كشور و انقلاب اسلامی از دست دشمنان نظام اسلامی شده است.

وی اضافه كرد: هشت سال جنگ تحمیلی یادآور رشادت های دلاورمردانی است كه با عشق و ایمان در برابر رژیم بعثی ایستادگی كردند تا امروز ملت ایران آسودن و با آرامش زندگی كنند .

وی بیان كرد: تمامی پیشرفت های حاصل شده طی سه دهه گذشته مرهون جانفشانی شهدا، ایثارگران و آزادگان است و ملت ایران توفیق در تمامی عرصه ها را حاصل از خود گذشتگیهای این عزیزان می دانند.

وی با ذكر اینكه عظمت و بزرگی هر ملتی با فرهنگ و تمدن آن مشخص می شود گفت: فرهنگ و تمدن هر ملتی در گرو تلاش، كوشش، ایثار ، جهاد و صبر و استقامت ملت آن كشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: ولایتمداری و وحدت و همدلی ملت ایران در جنگ هشت ساله موجب پیروزی این ملت بزرگ و فهیم در برابر رژیم بعثی عراق و حامیان آنها شد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: جنگ تحمیلی فارغ از خسارت وارده، تجربیات و دستاوردهای گران سنگی برای ملت ایران به همراه داشت كه مهمترین آن ترویج ادبیات و گفتمان فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی اضافه كرد: فرهنگ جهاد و شهادت موجب ایستادگی ، استواری و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر رژیم تا بن دندان مسلح عراق شد و جوانان محكم و استوار در مقابل تمامی دشمنان صف آرایی كردند.

وی با ذكر ضرورت حفظ و انتقال مفاهیم وادبیات دفاع مقدس به نسل حاضر بیان كرد: این فرهنگ توانسته است ملت ایران را در مقابل تمامی هجمه ها و فشارهای غرب مقاوم و استوار نگهدارد.

7525/551