۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 80835449
T T
۰ نفر
تقاطع غير همسطح خواجه رشيد به بهره برداري رسيد

همدان- تقاطع غير همسطح خواجه رشيد با اعتبار 11ميليارد و 200ميليون ريال روز شنبه در همدان به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا سرپرست شهرداري همدان در آيين بهره برداري از تقاطع غير همسطح خواجه رشيد همدان اظهار داشت: اين تقاطع با تلاش هاي شبانه روزي شهردار سابق همدان سيد' مسعود عسگريان' و حمايت هاي شوراي شهر همدان به بهره برداري رسيد.

' امير رضا يوسفيان' اضافه كرد: اين تقاطع با 495متر طول در 220 متر عرشه و در رمپ 220متر و 175 متر در اجرا شده است.

وي همچنين گفت: طرح مطالعاتي هدايت ترافيك سربار تقاطع غير همسطح خواجه رشيد به داخل خيابان بوعلي و امامزاده عبدالله انجام شده كه با تصويب شوراي ترافيك استان و شهرستان در حال انجام است و با انجام اين طرح ترافيك اين محل ها رفع مي شود.

وي همچنين از طرح هدايت ترافيك ميدان امامزاده عبدالله و ميدان مفتح خبر داد و افزود: طرح مطالعاتي اين طرح توسط كميسيون خدمات شهري و شوراي ترافيك و مديريت منطقه انجام شده است و به زودي به مرحله اجرا در خواهد آمد.

سرپرست شهرداري همدان در ادامه گفت: وفاق و همدلي مجموعه ارشد استان موجب ايجاد زيربناهاي اساسي در توسعه شهر همدان شده و در آينده اقدامات جديد شهرداري همدان در راستاي آباداني بيش از پيش شهر،‌به استحضار مردم خواهد رسيد .

رييس شوراي شهر همدان نيز در اين آيين گفت: مديريت شهري همدان در دور سوم شوراي شهر، چهار فرهنگسرا ، پنج تقاطع غير همسطح و پاركينگ هاي طبقاتي را افتتاح و به بهره برداري رسانده و امروز نيز شاهد افتتاح طرحي اثر گذار در رفع معضل ترافيك شهر همدان هستيم.

'رضا ميرزايي' گفت: اميدواريم در دور چهارم شوراي شهر همدان شاهد اجراي پروژه هاي بزرگي باشيم كه اين امر با تعامل در مديريت استان بيش از پيش انجام خواهد شد.

وي تاكيد كرد: شوراي شهر منتخب مردم است و آنچه كه در توان باشد براي آباداني شهر در طبق اخلاص خواهد گذاشت.

وي عمده مشكلات شهروندان كه به شوراي شهر مراجعه مي كنند را شكايت از اداره برق و بيمارستان ها عنوان كرد و افزود: مديران نمونه بر اساس رضايتمندي مردم از مديران نمونه شهر انتخاب مي شوند.

7529/576