۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 80841862
T T
۰ نفر
امام جمعه مهاباد: جشن عاطفه‌ها نمادی از دینداری و نوع دوستی است

مهاباد - امام جمعه مهاباد گفت: جشن عاطفه‌ها جشن تعاون و همكاری در كمك به نیازمندان و نمادی از دینداری و نوع دوستی در ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر سهرابی روز چهارشنبه در آیین نواخته شدن زنگ جشن عاطفه ها كه در مدرسه هیات امنای رضوان این شهرستان برگزار شد، افزود: جشن عاطفه‌ها كمك‌رسانی به نیازمندان واقعی بوده و شركت در آن خیر و بركت دنیوی و اخروی برای انسان به همراه دارد.

وی با بیان اینكه دین مبین اسلام انسان ها را برای كمك به نیازمندان جامعه همواره تشویق می كند اظهار داشت: اگر ما بطور كامل برنامه های دین را اجرا كنیم هیچ نیازمندی در جامعه نخواهیم داشت.

امام جمعه مهاباد از شهروندان خواست در این ایام نیازمندان جامعه را از یاد نبرند و شادی های خود را با آنها قسمت كنند.

وی خاطر نشان كرد: نیازمندان جامعه در سایه كمك های دیگر همنوعان می تواند سطح زندگی خود را تغییر دهند و شادی و نشاط دوباره به زندگی خود ببخشند.

وی با تقدیر از خدمات كمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان جامعه گفت: در حالی كه كمك به نیازمندان وظیفه تك تك افراد جامعه است اما این نهاد بیشتر خدمات لازم را به نیازمندان جامعه ارائه می كند كه این كار بسیار مقدسی است.

در شهرستان مهاباد پنج هزار و 500 خانواده با بیش از 12هزار نفر تحت پوشش كمیته امداد بوده كه از این تعداد یكهزار و 200 نفر دانش آموز و 600 نفر دانشجو هستند.

7512/584/ 583