۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱
کد خبر: 80845599
T T
۰ نفر
سه نمايش در جشنواره تئاتر هرمزگان بر روي صحنه رفت

بندرعباس- معاون هنري و سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاداسلامي هرمزگان گفت: در آخرين و سومين روز از برگزاري جشنواره تئاتر هرمزگان سه اثر نمايشي از شهرهاي رودان، ميناب و بستك بر روي صحنه رفت.

به گزارش ايرنا، 'مهدي نيرومند' جمعه شب درمراسم برگزاري جشنواره تئاتر استان افزود: نمايش نگراني به كارگرداني حسين درويشي از رودان، نمايش هيچ به كارگرداني ايوب رحيمي و جعفر قاسمي از ميناب وهمچنين نمايش جنبي فروپاشي به كارگرداني فريبا آذرهرنگ از ميناب به نمايش درآمد.

وي بيان داشت: در مجموع هفت گروه نمايشي شامل نمايش 'زن' به كارگرداني مجيد بشكال، 'بي بري' از علي رضا داوري، 'برم ببينم برگردم' از غلام رنجبر، 'شط شور' از حسين كعبي، 'بفشار خراشنگم' از حسين غلام شاهي، 'نگراني' از حسين درويشي و 'هيچ' كاري مشترك از ايوب رحيمي و جعفر قاسمي از شهرستان هاي رودان، ميناب، جزيره هرمز و بندرعباس به جشنواره تئاتر هرمزگان راه يافتند.

دبير برگزاري بيست وپنجمين جشنواره تئاتر هرمزگان ادامه داد: همچنين براي نخستين بار يك اثر از شهرستان بستك درجهت حمايت از آثار اين شهرستان به نام 'درآستانه فروپاشي' از فريبا آذرهزنگ در بخش جنبي جشنواره بر روي صحنه رفت.

وي يادآورشد: حميد ابراهيمي، كرامت رودساز و محسن سايباني فارساني سه داور بخش پاياني و ميلاد نيك آباد به عنوان منتقد به بازبيني و بررسي آثار منتخب مي پردازند.

بيست و پنجمين جشنواره تئاتر هرمزگان كه از 10مهر آغاز شد، امروز شنبه با انتخاب نفرات برتر به كار خود پايان مي دهد. ك/3

7195/668